06 || Frauke
they won a brit! ;o
PROUD DIRECTIONER, I am crying at the moment xx
Het was bijna tien uur en de leerkrachten hadden nog niets door van onze plannen. Liam had aan Lisa gevraagd of zij wou meegaan en ze had natuurlijk meteen ja gezegd. Ze had haar super mooi strak zwart kleedjes aangedaan en zwarte hakken. Lisa was echt een mooi meisje, om jaloers op te zijn. Daarom begreep ik ook niet waarom Louis mij had meegevraagd, maar goed. Ik had een donkerblauw kleedje aan met een blazer en bruine romeinse sandalen met hak.
Ik hoorde buiten een toeter en Lisa en ik gaven nog snel een gilletje tegen de zenuwen en liepen naar buiten met onze mooiste glimlach.
"You guys look amazing!" Zeiden Lisa en ik gelijk. "You look wonderful too!" Brachten de jongens uit. We kregen allebei rode wangen maar dat vonden ze cute hadden ze vanmiddag nog gezegd.
We waren aangekomen bij het gebouw, het was echt beeldschoon en reusachtig. Louis nam mijn hand vast en we stapte samen uit. Er was wel wat paparazzi maar dat waren zorgen voor later. Louis stelde me voor aan een aantal bekende mensen zoals Ed Sheeran, de jongens van The Wanted, Birdy en nog een paar andere. Het was echt geweldig. Louis nam me mee naar de dansvloer en we dansten de hele avond lang. Om drie uur 's nachts brachten ze ons terug.
"I had a lovely evening with you, zeker voor herhaling vatbaar." Fluisterde Louis in mij oor. Ik begon verlegen te lachen. "It really was en dat is beloofd!" Zei ik, Louis wou een kus op mijn wang geven maar ik draaide mij hoofd net waardoor hij een kus op mijn lippen drukte. "Uhh, sorry." Stamelde hij verlegen. "Here is my phonenumber." Ik gaf hem een briefje en Lisa en ik stapte uit. Ik keek nog even achterom en gaf hem een vlinderkusje.
"Aaaaaaaaaaaaaah, dit was geweldig!" Riepen Lisa en ik uit toen ze wegreden.
Reageer (5)
thank you!
1 decennium geledenMorgen komt het volgende, en maybe zelfs twee! ;d
Haha jup !! super trots!! <3<3
1 decennium geleden@Frauke1D Ik had gwn zin om het door te strepen Want het verhaal is super vind ik C:
1 decennium geledenhaha, good idea! en hou je niet van mijn story of had je gewoon zin om dat te door strepen? @ sjnoetxx
1 decennium geledenZo Trots op de jongens Zullen we allemaal #1DwonaBRIT trenden? (A)Ben een beetje supertrots&hyper
1 decennium geledenTrouwens: LoveYourStory<3