Foto bij 05 || Frauke

Ik laat onze boys Nederlands en Engels spreken in het verhaal, om het vlot leesbaar te laten want niet iedereen verstaat alles in Engels, of ben ik verkeerd? ;o let me know ;d

Ik deed mij ogen stilletjes open en besefte dat ik niet op de grond lag maar in twee sterke armen, in Louis' armen. Ik had bijna de neiging om te gaan gillen en deed mijn mond al open maar Louis legde zijn vingers op mijn mond en zei: "Are you okay?" "Everything is fine." Zei ik stilletjes en Louis hielp me recht.
"Starbucks?" Vroeg hij. De andere jongens waren ookal komen aansnellen. Ze keken me allemaal hoopvol aan en ik zei: "Yeah, sure!" Ik trok Lisa me en ze keek de jongens nog steeds met grote ogen aan. Na vijf minuutjes wandelen waren we aangekomen, De jongens hadden nog met een paar fans moeten poseren, maar het bleef eigenlijk redelijk stil.
"We kunnen daar gaan zitten." Zei Louis en hij wees naar een tafeltje ergens achterin waar je ons niet zo goed kon zien zitten. Iedereen volgde en ik vroeg: "Why did you ask me?" Louis begon een beetje te blozen en zei: "Jij bent denk ik wel een fan want ik heb je al een paar keer enthousiast onze liedjes horen zingen maar je bent niet het opdrinerige type." "You're totally right." Bevestigde ik het. "Ik voel me vereerd om hier met jou en de andere boys te mogen zijn." Zei ik, ik zag dat Lisa al druk in gesprek was met Liam.
"Can I ask you something?" Vroeg hij verlegen. "Sure." Antwoorde ik bijna meteen. "We moeten vanavond naar een soort feest met vip maar ik heb nog geen date, and you look nice, so do you want to come with me? As my date." Vroeg hij me, hij begon te blozen. Wat is hij schattig als hij bloost, hij is gewoon perfect dacht ik in mezelf.
Mijn mond viel open en Louis begon te lachen. "Dat is een ja veronderstel ik." Zei Louis een beetje onzeker. "Ohgod, I really want to!" Schreeuwde ik uit en deed weer mijn vreugdedansje. Louis begon spontaan mee te doen waardoor ik moets lachen en ik sprong op hem af om hem stevig te knuffelen.
"You are a funny girl!" Zei hij. "I know." Glunderde ik. "Okay, i was just kidding!" Voegde ik er nog snel aan toe. "We have to go, onze leerkrachten zijn ons vast al aan het zoeken denk ik." Onderbrak Lisa ons. "Okay, see you tonight." Zei ik en gaf hem nog snel ons adres. "See you tonight at 10 o'clock, darling." Zei Louis nog snel.
"Ohmygod, ohmygod I have a date with the REAL Louis Tomlinson!" Begon ik buiten te flippen. Ik hoorde jongens lachen, ze waren ons blijkbaar naar buiten gevolgd. Ik kreeg een blush op mijn wangen en trok Lisa mee aan haar arm voor ik me nog belachelijker maakte.

Reageer (6)

  • MrsReesh

    haha super!

    1 decennium geleden
  • JVM1288

    leukleukleeeeeeuk! is dit alleen over Louis? leuk anywaaay :)xx

    1 decennium geleden
  • HellsxAngel

    heel moooi verhaal
    maar gewoon engels is goed (H)

    1 decennium geleden
  • Horandeluxe

    thank you, you are a sweety too! xx

    1 decennium geleden
  • miekemaaiii

    haha dat einde ;) geniaal sweety <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen