Foto bij Prologue.'

'Oh, didn't I tell you guys. Heather is only here, because of the money I promised her.' 'Paul, stop it.' Snauwde ik hem toe. 'Is that...Is that true.' Ik zag de tranen in Nathan's ogen terwijl hij de woorden uitsprak. Ik schudde zachtjes mijn hoofd heen en weer, maar zij wisten wel beter. 'We trusted you.' Max schudde zijn hoofd en samen met de anderen liep hij de kamer uit. 'Why did you do that?' Ik keek Paul aan en zag spijt in zijn ogen. Spijt, waarom? Omdat hij de waarheid vertelde? Of spijt, omdat hij een mes in mijn rug stak? 'I'm so sorry, Heather. But I love those boys. And you know what? If feel terrible for not telling them. I thought I could trust you. But I guess, it was just a mistake.' Paul liep verslagen de kamer uit. Ik bleef nog een hele tijd naar de toegeslagen deur kijken, in de hoop dat dit alles een droom was en dat de jongens binnen een seconde al lachend de deur zouden opendoen en me begroetten. Why am I such an idiot?


Heather heeft een taakstraf van 6 maanden gekregen, nadat ze een winkeldiefstal pleegde. Ze krijgt van Paul, de manager van The Wanted, een job aangeboden. Maar rebels als ze is, neemt ze die niet direct aan. Wanneer Paul haar de helft van de opbrengst van The Wanted hun tour beloofd, hapt ze meteen toe.


Moet ik beginnen? ;d

Reageer (5)

  • LillPrincess

    Voor een taakstraf hoor je niet eens geld te krijgen.
    En als je een tijkstraf weigerd ga je naar de jeugd gevangenis.
    Of krijg je een gedwongen taakstraf.

    Maar ben toch heel benieuwd hoor:D
    Snel verder.
    xx

    1 decennium geleden
  • Walkure

    why the hell zou iemand haar zoveel geld bieden voor gewoon een baan. I don't get it :o Het lijkt niet logisch. maar ondanks de onlogischheid hiervan ben ik toch benieuwd waar het naartoe zal gaan (':
    + bladwijzer

    1 decennium geleden
  • Mafia

    Oooh Good yess!

    1 decennium geleden
  • DREAMBIGx

    jaaa !

    1 decennium geleden
  • Iheartcalum

    <33

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen