21
hahahahaha nee.
Ik stop mijn handen onder zijn vest, om zijn heupen, en trek hem in een knuffel. Zijn lichaamswarmte is verslavend, aanstekelijk. Ik zou wel voor altijd zo blijven staan, maar Niall waarschijnlijk niet. Hoe zou hij ooit aan zijn eten moeten komen? Niall verschuift zijn arm. Een overweldigend gevoel van blijheid bespringt me. Zo heftig, mijn ogen worden er vochtig van. Ik geef Niall een kusje in zijn nek, en ik voel de trillingen door zijn lichaam gaan. Ik haal mijn armen weer weg, en ik druk mijn mond meteen op die van Niall, nadat ik zijn verbaast blik zag. Als snel voel ik een likje langs mijn lip, en gewillig open ik mijn mond. De zoen is fantastisch, hij smaakt naar geluk, naar eeuwigheid. De zoen wordt krijgt steeds meer passie. Niall duwt me op de bank, met omhooggetrokken wenkbrauwen kijk ik hem aan, terwijl hij nog staat. Verbaast, onschuldig. Hij gaat rustig bovenop me liggen, wat nog beter voel dan de knuffel. Hij kust me weer, ik lach nogal ongemakkelijk tussen de zoen. Het onbewuste krijgt de leiding. Ik voel mijn hand tussen ons in komen, op een intieme plek. Niall fronst, maar zoent verder. Laat ik hem maar pesten. Ik geef een klein rustig kneepje, en haal mijn hand dan weer weg. 'we should practice.' fluister ik in zijn oor. Hij knikt, en gaat van me af. Ik kijk hem snel liefdevol in zijn ogen, daarna haal ik mijn gitaar op.
Ik geef de gitaar aan Niall, die het liedje 'one thing' begint te spelen. 'You've got that one thing.' Echt een mooi liedje, echt. Ik heb vaak genoeg dit gevoel gehad. Ook dit liedje is redelijk simpel, en Niall klapt blij in zijn handen als ik het liedje onder de knie heb. 'moments' 'gotta be you' en 'up all night volgen.' Waarvan vooral Up All Night erg lastig is. Maar toch lukt het me. Niall kan ook goed gitaar spelen, maar hij moet zingen. Niall zit op zijn mobiel. Het is lang geleden dat ik op mijn iPhone heb gezeten, dus ik pak hem uit mijn zak. Ik beantwoord sms'jes, waaronder één van Meike. Dan ga ik naar twitter, wat een gekkenhuis is. +22.345 volgers. Niet normaal veel mentions. Ik besluit maar even een lijst te maken met mensen die met interesseren, een stuk makkelijker. Als ik die lijst heb gemaakt kijk ik weer bij mijn mentions, en dan zie ik de tweet.
'@NiallOfficial: Yeah people, I'm bi.. @Chrissaa I love you babe.'
Mijn hart smelt, en ik duw het bericht onder Niall zijn neus. 'You have courage.' zeg ik.
HIj bloost, en kijkt naar de grond. 'yeaah.'
Ik stop de telefoon in de zak van mijn best, en ik pak zijn handen vast. Niall kijkt lief omhoog.
'I love you.' zeg ik hem.
Reageer (12)
verder gaan
1 decennium geledenAawwww<3
1 decennium geledenzo lief(H)
1 decennium geledenOMFG ZO SCHATTIG, IK HOUD VAN DIT VERHAAL <3
1 decennium geledengoed ik ga stoppen, ik kwam er net achter dat ik ook nog natuurkunde moet maken en slingers op moet hangen
1 decennium geledenheeeeeeeeeeeeeeeeeeeel belangrijkdus nu heb ik weer wat te doen
doeii
xx