Foto bij Part 21

Sorry! Sorry! Soryy! Sorry! Dat het zo lang heeft geduurd!
Had eventjes geen inspiratie, en nog steeds niet eigenlijk. Ik weet het eind wel, maar nu nog eventjes niets.

In elk geval, rond de training leek het alsof ze de rol al had, maar dat was gewoon om te zien of ze goed konden samenwerken, wat dus niet echt het geval was. Dus als je dacht dat ze de rol al had, dat was niet zo.

We lopen al een half uur zoekend door de gangen, en nog hebben we ze niet gevonden. Tot we opeens een hoofd uit een lokaal zien steken. Het glimlacht. 'Dus, komen jullie nog binnen?' Ik knik vaagjes en het hoofd verdwijnt. Ik kijk naar Bobsle, die gelijk naar het lokaal loopt. Dus ik volg hem maar. Eenmaal het lokaal binnen, zie ik Jake, Charissa, Lisanne en nog een paar mensen zitten. 'Waarom moesten we komen?' vraag ik aan Jake als ik naast hem ga zitten. 'Balletvoorstelling.' antwoord hij, tot mijn verbazing, zenuwachtig. 'Wacht, je bedoelt de rolverdeling?' ik ben verbaasd en ik kijk rond. Zoveel meisjes, zou ik de rol gekregen hebben? En wacht eens. 'Welke rol zouden jullie kunnen krijgen?' vraag ik aan de rest. Jake en Bobsle beginnen zachtjes te grinniken. Charissa en Lisanne kijken elkaar zenuwachtig aan. 'Stiefzusje of Cinderella.' antwoord Charissa. 'Ik Cinderella of de Goede Fee.' vult Lisanne het gesprek aan. 'Jij?' 'Cinderella.' antwoord ik zacht. Ik wil het niet tegen Charissa opnemen. En ook niet tegen die geblondeerde trut achter me. Zij is goed. Blèh. Ik kijk naar Jake en Bobsle, nou weet ik hun rollen nog niet. En eigenlijk kan ik Bobsle nog niet echt zien in een malliot. Jake gaat nog wel. Maar Bobsle... 'Ik kan de rol van de vader van de prins krijgen.' mompelt Bobsle. Hij kijkt naar Jake en lacht. 'Ofniet zoon van me.' Zoon? Ik schrik op en ga staan. 'Jij kan Prince Charming zijn?!' roep ik dan ook uit. Jake schrik van mijn reactie en knikt. Ik zucht. 'Dan hoop ik dat jij het wordt. Anders moet ik met een schaap.' Jake lacht. 'Geen zorgen, dat schaap doet nooit mee in de les, hij kan er niets van.' Hmm, tja, dat dacht ik eerst ook. Maar toen gingen we trainen. En eigenlijk dacht ik dat ik de rol al had gekregen. Maargoed.
Het hoofd, wat overgens Rose was, staat op van gaar bureau en schrijft wat op het bord. Cinderella. ik blijf nieuwsgierig kijken. 'En dan nu de rolverdeling.'

Reageer (3)

  • Hexcore

    schaap xD

    1 decennium geleden
  • CJ

    HOE DURF JE HIER TE STOPPEN?!
    Snel verder <3

    1 decennium geleden
  • SarahEnAn

    Verder!!!!!
    Leuk!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen