018
Rachels pov
Glimlachend sloot ik mijn armen strak om Seth zijn buik. Het was lekker weer en ik kon zijn abs door zijn shirt heen voelen. Onwillekeurig kreeg ik een glimlach op mijn gezicht en legde ik mijn wang tegen zijn rug aan. Ik zuchtte even en sloot mijn ogen. Ik woonde niet ver van school af, dus we waren er eigenlijk met een paar minuten. Ik hield Seth bij zijn schouders vast toen ik probeerde af te stappen, en de warmte afkomstig van zijn lichaam was zo heerlijk warm. ''Wat zit je nou te grijnzen?'' grinnikte Seth. Ik grijns wat breder en kijk hem aan. ''Je bent zo lekker warm.'' zeg ik simpel. Seth grijnsde nu ook en trok me naar hem toe. ''Je bent geweldig.'' grinnikte hij en drukte een kusje op mijn lippen. Ik glimlach tegen zijn lippen en sla mijn armen om zijn nek heen terwijl ik hem zoen. Als we even zo staan hoor ik de bel gaan en ik haal mijn lippen van Seth's en laat hem los. Protesterend trekt hij me terug. ''Ik moet naar de les, en hoe aanlokkelijk het ook is om bij je te blijven, ik moet gaan.'' grinnik ik terwijl ik me los maak uit zijn armen. Hij pruilt eventjes en gaat dan ook staan. ''ik loop met je mee naar je les, en dan kom ik je ophalen daarna weer.'' grijnst hij. Ik grinnik en klop hem op zijn wang. ''Braaf hondje.'' lach ik en hij schud zijn hoofd. Samen lopen we naar mijn lokaal en ik geef hem vlug een kus voor ik het lokaal in ga. Ik zat hier nog niet echt lang op school, en vaste plek had ik nog niet.. Ik ging meestal zitten waar dat kon. Ik wou eigenlijk wel eens wat anders dan jongens, dus ging ik naast een meisje met zwarte haren zitten. ''Hee, ik ben Rachel.'' stel ik me vriendelijk voor. ''Eva.'' zei ze glimlachend. ''Woon je hier al lang?'' Ik schudde mijn hoofd. ''Nee, pas een paar dagen eigenlijk.'' antwoord ik. Ze knikte langzaam en keek me aan. ''Aangezien je al zo dik bent met een van die jongens, Seth heette hij geloof ik.'' zei ze denkend. Een glimlachje kroop op mijn gezicht. ''Klopt.. Love at first sight, zou ik maar zeggen.''
Reageer (1)
''Aangezien je al zo dik bent met een van die jongens, Seth heette hij geloof ik.'' zei ze denkend. Een glimlachje kroop op mijn gezicht. ''Klopt.. Love at first sight, zou ik maar zeggen.''.
1 decennium geleden.
haha geweldig!!