Akasaka, die achter zijn computer systeem zat liet op het grote scherm de oude ruines van de aliens zien, die ze wel eens vaker zagen. ‘De alien planeet,’ zei Lettuce zacht.
‘Is de Mew aqua op?’ vroeg Ichigo strijdlustig. Aoyama legde sussend zijn hand op haar schouder. ‘Dit was vroeger, vele jaren terug,’ begon Akasaka.
‘De mew aqua, die daar gemaakt is, is op deze plaats gesticht, de Mew ruines. Ze geloofden dat de Mew Mew’s van de toekomst en dus nu het heden, kon zorgen van vriendschap tussen de mens en de aliens.
Iedere Mew Mew heeft zijn eigen tablet, met Mew Mew gegevens, dit is door de aliens niet terug gevonden,’ vertelde hij.
‘Of ik ben blind, of er staan 8 stenen,’ zei Mint fronsend. ‘Zijn er nog meer Mew Mew’s?!’ vroeg Pudding opgewonden. ‘Blijkbaar,’ zei Aoyama.
‘Goed dan, Tokyo Mew Mew, ga ze zoeken, Aoyama, jij blijft hier bij ons,’ zei Shirogane, als leider van Tokyo Mew Mew.
‘Natuurlijk,’ zei Aoyama knikkend. De meiden keken elkaar aan.
‘Mew Mew Strawberry!’
‘Mew Mew Mint!’
‘Mew Mew Lettuce!’
‘Mew Mew Pudding!’
‘Mew Mew Zakuro!’
‘ME-TA-MOR-PHO-SIS!’
De meiden veranderden op hun eigen manier en gingen het café uit, op zoek naar de drie laatste Mew Mew’s. Rustig liepen ze door Tokyo heen. ‘Maar hoe moeten we ze vinden?’ vroeg Mew Pudding na een tijdje.
‘Zoals we iedereen vonden,’ antwoordde Mew Ichigo. ‘Maar hoe moet dat zonder aliens die Chimera Animals creëren?’ vroeg Mew Pudding toen. ‘We kunnen ze moeilijk bellen en vragen of ze even een Chimera Animal willen sturen,’ zei Mew Mint, die er ook weinig vertrouwen op had.
‘We vinden wel een manier!’ zei Mew Ichigo toen zelfverzekerd. Masha kwam te voorschijn. ‘Alien! Alien!’ riep hij.
‘Kijk!’ riep Mew Zakuro toen en ze wees naar een groot gebouw. De meiden keken van Zakuro, naar het gebouw.
‘Een Chimera Animal?’ vroeg Mew Lettuce. ‘Laten we gaan!’ De meiden renden het gebouw binnen en gingen via de trap, het dak op.
Daar was inderdaad een Chimera Animal, die een meisje aanviel, daarachter stond een alien, een onbekende. Die eigenlijk dezelfde ogen had als Kisshu.
‘Val aan,’ commandeerde de alien hatelijk en de Chimera Animal viel het meisje aan. Ze gilde. ‘Ribbon…Zakuro spear!’ riep Mew Zakuro en ze sloeg de Chimera Animal weg van het meisje.
‘… Mint arrow!’ zei Mew Mint en ze ontving haar boog. ‘Ribbon.. Mint echo!’ riep Mew Mint toen. Ze schoot een pijl af op de Chimera Animal.
Ondertussen verscheen Masha weer en schoot een Mew Mew dingetje naar de slachtoffer.


Het meisje pakte het voorzichtig op en keek ernaar. Zonder dat ze er erg in had deed ze wat ze moest doen. ‘Mew Mew Laura, ME-TA-MOR-PHO-SIS!’ riep ze en ze veranderde op haar eigen manier.
Het meisje van net veranderde in een meisje met lang, blond haar, een geel pakje, konijnenoren en een konijnenstompje.
‘Val aan, beest!’ comandeerde de alien geërgerd. De Chimera Animal viel Ichigo aan, die zo erg schrok, dat ze zich niet kon verroeren. Het meisje, genaamd Laura schrok en duwde Ichigo aan de kant, met het risico zelf geraakt te worden.
Ze kneep haar ogen stijf dicht en verwachtte een klap maar werd niet geraakt. Ze opende haar ogen en zag dat ze beschermd werd door Mew Mint.
Ze glimlachte en zuchtte opgelucht. ‘Nu Mew Ichigo!’ riep Mew Mint. ‘Ja!’ antwoordde Mew Ichigo. Ze liet haar hand, naar haar bel, aan haar staart glijden, kreeg haar Strawberry Bel in haar handen gedrukt en maakte zich klaar voor de aanval.
‘Ribbon… Strawberry Surprise!’ riep ze toen en ze raakte de Chimera Animal vollop. Hij verdween en Masha nam het kwal-achtig beestje in zich. De alien keek zo woedend, dat de meiden er bang van werden.
Hij liep een paar passen achteruit en verdween toen in het niets. De meiden keken toen naar Laura. ‘Tokyo Mew Mew… wat-?’ Ze werd onderbroken.
Mew Ichigo pakte haar handen vast en keek haar zowel vriendelijk als vrolijk aan.
‘Jij bent één van de lang verloren Mew Mew’s, jij bent één van ons!’ zei ze en ze glimlachte warm naar haar. Laura liet haar blik op de andere glijden en keek toen naar Ichigo.
‘Dus… wat zeg je ervan?’ vroeg ze toen. Laura glimlachte breed. ‘Mew Laura meld zich!’ zei ze grijnzend.

De Mew Mew’s warenterug gekeerd naar hun oorspronkelijke ‘‘ik’’ en deden de deur van het café open. Aoyama keek op. ‘En?’ vroeg hij.
Ichigo grinnikte. ‘We hebben er één gevonden!’ zei ze opgewonden. Aoyama glimlachte.
Laura kwam achter de andere vandaan en glimlachte. ‘Ik ben Laura,’ zei ze. ‘Aoyama Masaya, aangenaam,’ zei hij vriendelijk. Shirogane kwam tevoorschijn. ‘Nu al terug?’ vroeg hij.
‘Zeg, je kunt heus wel wat warmer zijn als wij terug komen van een tripje, dit is net jagen!’ zei Ichigo fronsend. Shirogane negeerde het en keek Laura aan, die wel zich niet verroerde en verbaasd naar hem keek.
‘Is dit één van de drie?’ vroeg hij toen. ‘Ja zeker!’ zei Lettuce glimlachend tegen hem. ‘Ja! Pudding is zo blij! Nu heeft ze nog iemand om mee te spelen!’ riep Pudding vrolijk en ze sprong op en neer.
‘Shirogane, kan ik je even spreken?’ vroeg Zakuro kalm. Shirogane keek haar aan. ‘Best,’ antwoordde hij.
‘Als jullie niet naar huis gaan, kunnen jullie de nieuweling bijpraten terwijl Zakuro en ik ingesprek zijn,‘ zei hij schouder ophalend en hij en Zakuro liepen naar het achterste gedeelte van het café.
Waarschijnlijk gingen ze praten over de vreemde gebeurtenis, wat iedereen zowel vergeten was door hun nieuwe lid, die ze erbij hadden.

Reageer (3)

  • SarahCore

    <3

    1 decennium geleden
  • Huoriel

    '' Mew Laura meld zich! ''


    x Kwijlt op Shirogan x -winkk-

    1 decennium geleden
  • xMYxAxDEVILx

    verder plzzzz

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen