Foto bij O1.

'Niall, wakker worden!' Klonk Liam's stem door het huis. 'Ik kom zo wel.' Mompelde ik terug. 'Maar we gaan ontbijten!' Hoorde ik Liam weer zeggen. Dat liet ik me geen 2 keer vertellen, ik schoot overeind en gooide mijn deken van me af. Snel trok ik een zwarte trainingsbroek en een rode hoodie aan die ik op de grond van mijn kamer zag liggen en holde op blote voeten de trap af. Toen ik beneden aankwam zag ik dat iedereen al aan tafel zat te wachten. 'Daar is onze schone slaper!' Grijnsde Harry toen hij mij in de deuropening van de keuken zag verschijnen. Liam en Louis waren al begonnen aan de broodjes en het fruit op tafel. Ik keek snel even naar Zayn om te kijken of hij het niet erg vond dat hij zo lang op mij moest wachten. Dit deed ik altijd wanneer er zoiets gebeurde, ik wist zelf eigenlijk niet precies waarom. Gelukkig, hij was niet boos. Hij glimlachte zelfs lief naar me. Ik voelde mijn wangen branden en nam snel plaats aan de eettafel. Waarschijnlijk had hij me niet zien blozen want hij begon rustig aan een crossaintje met jam. Hongerig als ik was laadde ik mijn bord vol met van alles wat er lag. We hadden niet vaak zo'n uitgebreid ontbijt dus genoot ik er maar extra van. Toen we klaar waren met het ontbijt deed ik mijn bord en beker in de vaatwasser en ging rechtstreeks door naar mijn eigen kamer. Ik liet me neervallen op mijn bed en deed even mijn ogen dicht. 'Niall, Niall we hebben zo een interview wordt wakker!' Schreeuwde Louis. Ik bromde iets onverstaanbaars en draaide me om. Ik hoorde gekraak, daar kon ik uit op maken dat hij op mijn bed was geklommen. Het bleef even stil tot hij zich plots boven op me liet vallen. Ik slaakte een klein gilletje en was meteen klaarwakker. 'LOUIS!' Hij grijnsde en liep de kamer uit 'Dan had je maar op moeten staan, Horan!' Ik besloot toch op te staan. Ik liep naar de badkamer om me snel te gaan douchen, maar de deur zat op slot. Dan maar na het interview. Ik liep terug naar mijn kamer. Aangezien ik daar een wastafel had kon ik wel snel mijn tanden poetsen en mijn haar doen. Ik trok mijn kleding kast open om daar vervolgens een beige chino en een rode polo uit te halen. Vervolgens kleedde me om en schoof mijn voeten in een paar witte supras. Mijn haar zat weer in de war door het aantrekken van de strakke rode polo dus werkte ik het nog snel bij. Toen ik beneden kwam zag ik niemand meer in de keuken of woonkamer zitten. Vast al in de auto gaan zitten, dacht ik bij mezelf en griste ik een pak oreos uit de keukenkast voor onderweg. Ik stapte de deur uit, een jas was niet nodig want het was midden zomer, waar ik zag dat iedereen inderdaad al in de auto zat. 'We kunnen!' Riep ik vrolijk. Iedereen keek me verwijtend aan. 'Wat?' Probeerde ik te zeggen met mijn mond al vol oreos die ik had meegenomen. Hoofdschuddend ging iedereen weer verder met waar hij mee bezig was en Louis startte de auto.

Reageer (1)

  • MirandaHoran

    Awhhh, cute Nialler! Ga snel verder, je schrijft goed! xxx je nieuwe abo (doeg)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen