Foto bij 15.

Alsjullieblieeeeft!

Grijnzend liep ik samen met Taylor en mijn ijsje over het strand. Een windje liet mijn haren wapperen en ik voelde hoe de zon mijn gezicht opwarmde. Ik begon aan mijn hoorntje te knabbelen en tuurde naar de zee. Ik slikte het laatste stukje van het hoorntje door en bleef naar één punt kijken. Ik zag twee mensen die elkaar omhelsde in zee, en volgens mij kende ik ze. Ik bleef staan en keek nog eens goed.
“Is er iets?” vroeg Taylor.
Ik begon te grinniken en knikte. Ik wees naar de twee mensen in zee.
“Zie je die twee daar?”
“Dat meisje met het zwarte haar en die blonde gast?”
“Ja, ken je ze niet?”
“Nee, hoe-… Hee, is dat niet jouw vriendin? Rose ofzo?”
“Ja inderdaad! Aaa, wat zijn ze leuk samen!” zei ik blij.
“Vind je?”
“Ja, jij niet? Ik bedoel: kijk nou eens, ze zijn…” mijn zin werd afgebroken door Taylor’s lippen op de mijne.
“Ja, ze zijn hartstikke leuk, maar ik vind ons veel leuker!” grijnsde hij. Hij pakte mijn hand en begon verder te lopen. Plotseling tilde hij me op en rende de duinen in. Daar aangekomen legde hij me neer. Ik moest lachen.
“Je bent echt gek!”
“Ja, op jou!”
Hij kwam half op me liggen en begon me te zoenen. Mijn handen gleden door zijn haar en zijn handen gleden langs mijn lichaam. Taylor kuste mijn mond, mijn wang en vervolgens mijn nek. Daarna ging hij van me af en kwam naast me liggen. Ik sloot mijn ogen en genoot van de zon. Taylor pakte mijn hand en zijn duim streelde over mijn hand. Zwijgend bleven we een tijdje liggen, onze handen verstrengeld in het zand.
“Ik moet gaan,” fluisterde Taylor in mijn oor.
“Hmmm, waarheen?”
“Ik heb nog een afspraak met mijn manager. Helaas.”
Ik knikte en pakte Taylor’s hand aan die hij uitgestoken hield. Hij hielp me overeind en trok me tegen zich aan. Hij drukte een kus op mijn voorhoofd en vervolgens liepen we hand in hand naar mijn huisje. Daar gaf Taylor me nog een lange afscheidskus.
“Ik bel je!” fluisterde hij.
Ik knikte, zwaaide hem uit en duwde vervolgens de deur van mijn huis open. Ik liep door naar de woonkamer, waar ik Mara slapend op de bank aantrof. Op de tafel lagen verpakkingen van chocola, een bak ijs en een half lege zak popcorn (de andere helft lag over de tafel, vloer en bank verspreid). Ik graaide de rotzooi bij elkaar en gooide het in de prullenbak. Vervolgens ging ik naar Mara en ging naast de bank op de grond zitten. Het viel me nu pas op dat er allemaal zwarte lijnen over Mara’s gezicht lippen: uitgelopen mascara. Wat was hier in GODSNAAM gebeurd?

Reageer (3)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen