Do you Like to Fall? <11>
I wanna kiss you, But you?
Ik rijd Loitsche in en zie de straat waar Bill woont. Ik rij de oprijlaan op en druk op de bel. 'Met Bill.' 'Met Celine, Mag ik naar binnen?' 'Tuurlijk!' De deur gaat open en ik rij naar binnen. Ik zet me Mio aan de kant en loop naar de voordeur waar Bill al vrolijk staat te wachten. Hij geeft me een lange knuffel en na een poosje lopen we al pratend naar binnen. 'Klaar om te gaan?' Ik knik. 'Tom, Mam komen jullie?' Ik hoor vier harde ploffen en Tom staat beneden. 'Tom, kon dat niet wat zachter?' Moppert Simone die de gang in komt. 'Sorry.' We pakken de cooltas en al die andere spullen op en lopen naar de grote jeep die op de uitrit staat. De achterbak gaat open en we zetten alles erin. 'Ik ga voorin!' Tom rent als een gek naar de voordeur smijt hem open en doet hem net zo hard weer dicht. 'Tom, de auto hoeft niet stuk!' Roept Simone. Ik lach. 'Zullen wij dan achterin gaan?' Vraagt Bill. Ik knik. We doen de deur open en nemen achterin plaats.
[Op het strand]
Ik lig in me bikini op me handoek in de zon. Bill ligt ernaast. En Tom zit in het meer met een paar meiden te spelen. Simone is wat lekkers halen en overal zijn dingen neer gesmeten. 'Ik heb het warm. Ga je mee het water in?' Bill knikt. Ik sta op en veeg het zand van me lichaam af. Ineens word ik opgetild en word naar het meer gerend. 'Bill, zet me neer.' Roep ik lachend. 'Nee.' Roept hij vrolijk. We rennen het meer in en na een moment vallen we op elkaar in het water. Ik kijk hem aan en hij komt steeds dichterbij met zijn hoofd. Omg, wat moet ik doen?! Zoenen of nog even wachten? Ik draai me hoofd om en doe het stomste wat ik ooit kan doen. 'Zie Tom!' Bill kijkt en Tom staat te lebberen met een meisje. Kut! Waarom, ik vind die jongen al zo lang leuk! 'Ohh..Leuk.' Zegt Bill.
Er zijn nog geen reacties.