Foto bij O16

Bedankt voor jullie reacties en kudo's, ze worden erg gewaardeerd, serieus!
Best grappig dat sommige zeiden dat dit verhaal ze aan de Honger Spelen deed denken, aangezien ik nog nooit een boek daarvan gelezen heb.
(Moet ik me nu schamen? Oeps.)
(Maar de film lijkt me vet. Is die al uit!? Ik zag pas een trailer en die vond ik echt stoer. Oke, ik ratel.)
Anyways, jullie zijn leuk. En knap. Soort Harry.
Oh, gaan jullie naar de UK&IR tour!? Ik wilde echt graag en ik had een soort van kaartjes, maar ik mag niet van vader.
Dus ik ben echt gutted nu, ik heb zelfs gehuild. Heel even. IK WIL ZO GRAAG!
Ze komen vast snel naar hier, want ze gaan ook binnenkort naar Australië. Oh zo jaloers op hun dat ze naar Australië gaan.
En natuurlijk ook jaloers op die Australianen, pointing at the obvious.
Ik ga jullie nu niet verder bang maken door mijn vreemde karakter...

kayloveyoubai.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (5)

  • drunklinson

    ik zal aan je denken als ik er ben :$
    ik hoop idd dat ze snel komen, ik en mijn vriendin hebben allerlei baantjes en best wel veel geld en dan gaan we telkens als ze ergens in de buurt zijn of wat wij kunnen bereiken er heen ghehe.
    SUPER AS ALWAYS <3

    1 decennium geleden
  • xStilinski

    Ik ben hier gewoon aant janken:'( zo mooi geschreven!!! Snelverder plies!!(H)

    1 decennium geleden
  • justBgirl

    snel weer verder! ;D

    1 decennium geleden
  • MeikeA

    ahhw snel verder<3

    1 decennium geleden
  • Nixon

    Aaawh, they're cute <3
    En ik vind ze wel heel zielig hoor..
    Snel verderr! x

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen