In het hele snowbold vilage branden lichten snowbolds renden heen en weer er heerste paniek. Ze hadden het huis ondekt met 3 lijken en nu zochten ze de dader. Batt stond achter een huis en wachten tot er twee wachters weg waren. Snel renden Batt achter hun aan en onthoofde hun allebei met 1 klap van zijn zwaard.”DAAR DIE IS” riep 1 van de snowbolds. Voor Batt het wist was hij al omsingeld door snowbolds ”jij niet weg jij doodt moet” zei 1 snowbold “over mijn lijk” andwoorde Batt “dat makelijk” zei de snowbold “jij death knight jouw lichaam al lijk” Batt keek de snowbold aan en zei “daar heb je een punt ja dan maar over mij nog bewegende lichaam” En batt schoot naar voren en doorboorde de snowbold. Voor de andere snowbolds konden reageren werden er twee van hun gedood “DOOD DING HIJ SLECHT”riepen de snowbolds Batt sprong heen en weer en doode met elke slag een snowbold. Op een gegeven moment voelde hij een enorme hitte langs zijn wang komen Batt drukte zijn hand er tegen aan zag dat er een snowbold mage stond. Batt rende naar hem toe maar een andere snowbold was hem voor en haalde met zijn bijl uit naar de benen van Batt. Batt sprong snel omhoog en sloeg met zijn zwaard richting het hoofd van de snowbold maar de snowbold pareerde de slag met zijn bijl. Een firebol vloog langs Batt en deedt snel een deathgrip op de mage en trok hem naar hem toe en haalde uit met zijn zwaard. Maar de snowbold met de bijl blokeerde de slag van achter schoot een andere snowbold met pijl en boog op de rug van Batt. Batt reageerde te laat en voelde hoe de pijl diep zijn rug in ging hij draaide zich om en deedt een ice touch op de snowbold die dood neer viel. Batt voelde de pijn en begon wild om zich heen te hakken na wat wel een eeuwigheid leek lagen alle manelijke snowbolds dood voor hem op de grond. Batt leunde op zijn zwaard en zat de hijgen van vermoeidheid hij liep met moeite de andere tenten in en dwong alle vrouwen met hun kinderen en baby's naar buiten te gaan. Batt hoorde een stem in zijn hoofd “dood ze allemaal laat geen 1 leven slaaf” Batt dacht bij zich zelf “waarom zou ik vrouwen en kinderen doden ze zijn onschuldig” Dit maal klonk de stem in zijn hoofd boos “dood ze allemaal in naam van de scourge” Batt voelde een pijnscheut door hem heen gaan. “ik-ik-ik-ik gehoorzaam” hij beval dat alle moeders voor hun kinderen gingen staan. Batt caste chain of ice op alle moeder en doden hun kinderen recht voor hun ogen. De moeder schreeuwden het uit van verdriet en smeekte om genade. Toen Batt klaar was met de kinderen en baby's doden hij 1 voor 1 de vrouwen. Toen de hele village dood was liep Batt weg hij keek nog 1 maal achter om en dacht “waarom doe ik dit”

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen