Hoofdstuk 3

Batt, Crirath, En de goblin renden naar buiten toe maar daar stond Kel’thuzad hun al op te wachten “van wie was dat briefje in de klas” vroeg Kel’thuzad en Batt stak zijn hand op Kel’thuzad pakte Batt bij zijn oor en zei “voor jouw geen scarlets doden jij gaat mee naar naxmaras en je vriend Crirath ook” zei Kel’thuzad en pakte ook Crirath bij zijn oor. Het was laat in de avond toen ze het strand van northend kwamen het overal waar Batt rond keek was sneeuw en ijs. “Dan nu” zei Kel’thuzad “moet jij batt bij naxmaras zien te komen alleen voor jouw heb ik een andere zelfmoord missie IK BEDOEL TEST” Kel’thuzad teleporte weg samen met Crirath Batt zuchte diep en liep naar het water en spate wat in zijn gezicht. “Wat een gedoe” dacht Batt terwijl hij begon te lopen in de verte zag hij een village van snowbolds. “hmmm” zei Batt zachtjes “als ik me nauw eens door dwars door heen vecht heb ik niet alleen wat doden voor de lich king. Maar ben kan ik meschien ook uitvogelen waar ik nu ben en waar ik heen moet. Maar aan de andere kant kan ik nu ook snel gedood worden”. Batt sloeg weer een diepe zucht “ach” dacht Batt “dan ga ik maar dood” en hij sloop dichter naar het snowbold village Batt wachten tot het donker werd voor hij de village in ging Terwijl Batt zijn ogen sloot tot het donker was dacht hij bij zich zelf na.” Er is iets wat ik ben vergeten iets over mijn verleden maar wat of hoe” Dacht Batt Hoe hard hij ook dacht hij kons herinneren over zijn verleden. Batt viel onrustig in een soort slaap, het was laat in de nacht toen Batt zijn ogen open deedt. “Tijdt voor wat moorden” dacht Batt en hij glimlachte kwaardaardig. Batt sloop naar de snowbold village en zag dat er maar twee snowbolds op wacht stonden. Snel deedt Batt een death grip op de eerste wachter en onthoofde hem en caste in de tussen tijdt een silince op de tweede. Zo dat die geen geluid kon maken terwijl de tweede wachter zijn speer richting Batt gooiden sloeg Batt snel de speer midden in de lucht door de midden en sprong boven op de tweede wachter en stak hem door het hart. “Zo” dacht Batt “dat zijn er alvast twee”.Zo stil als hij kon sloop hij naar de eerste hut en deedt zachtjes de tentflap open. Hij keek in de hut en zag dat er 3 snowbolds lagen te slapen een man vrouw en een kind. Een jonge snowbold opende van schrik zijn ogen “mama papa”zei hij hijgend.”ik heb zo raar gedroomd een stond een vreemd wezen in onze tent”. De jonge snowbold wachten op reactie van zijn ouders maar die kwam niet langzaam sloop hij zijn bed uit.”papa, mama slapen jullie nog” en hij liep naar de bed van zijn ouders. Hij schrok zicht rot en strompelde achter uit” p-p-papa m-m-mama”zei hij met een bibberende stem terwijl hij naar twee lijken keek die in het bed lagen. Achter hem hoorde hij een diepe stem zegen “je had beter kunnen slapen dan had je de pijn niet gevoeld knul”. Batt sprong uit de schaduw en doorboorde het kind dwars door zijn buik “AAAAAAA” riep het snowbold kind terwijl hij doodt naar de grond viel.”verdorie” dacht Batt “nu zal zometeen iedereen in dit waardeloze village wakker zijn”

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen