Foto bij Hoofdstuk 20

Sorry dat dit hoofdstuk zo ongelooflijk lang is...
Maar in dit hoofdstuk ziet Louisa haar leven voorbij flitsen.

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (4)

  • Histoire

    Wat heeft iedereen hier tegenwoordig toch met cliffhangers :Y)
    Verschrikkelijke dingen zijn dat :Y)
    -Niet dat ik ze nooit schrijf. Ik gebruik ze ook heel erg veel.
    Maar awh, ik kon me echt zo inleven in haar kindertijd. Ik herkende mezelf in dat stuk met dat zandkasteel :Y)
    En nu hoop ik echt dat Snape binnenkomt en hij Cindy vermoord voor Cindy Sarah kan vermoorden...

    1 decennium geleden
  • katl1

    Haha, trek het je niet aan, ik heb ook al de gekste fouten geschreven hoor. Zoiets als een middeleeuwse storie die realistisch moet lijken... En plots kennen ze daar plastische chirurgie. Had ik effe geluk dat een vriendin me daar op tijd op wees xD

    dit was trouwens echt een prachtig hoofdstuk! (flower)

    En ik MOET weten of Sarah/Louisa het overleeft!!!!!!!!!!!!!!!!
    Dus ik eis dat je heel snel verder gaat!
    (Anders laat ik een personage uit een van mn stories naar Voldemort gaan en zegge dat hij... Euh... ik wou zeggen jou vermoorden, maar dan kome we het nooit te weten hé... dan stuur ik haar gewoon naar haar tante Bellatrix om te zeggen dat die jou moet dwingen verder te schrijven!!!)

    Wat een lange reactie, anders heb ik nooit zoveel inspi. Bof jij even ;)

    1 decennium geleden
  • Teal

    Omyn god jij bent gemeen!!
    Snel verder!(zip)

    1 decennium geleden
  • SnoopyTheDog

    Fawck laatste hoofdstuk(huil)

    Ik kan niet wachten op een volgend hoofstuk *hinthint*



    K ben trouwens ook je nieuwste aboooo
    (dance)

    Krijg ick nu een koekje? :D(baby)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen