2.
Kim POV.
Ik zit in de les wat naar buiten te staren, want ik kan me toch niet zo concentreren vandaag. Ik zie Jason buiten lopen, hij ziet me kijken en zwaait naar me. Ik zwaai niet terug, maar ik glimlach naar hem, anders zou de docent het misschien zien. 'Jason zou wel een tussenuur hebben' zeg ik in mijn gedachten. 'Kim? Kim?' hoor ik iemand zachtjes zeggen, maar het dringt niet tot me door dat iemand mijn naam zegt. 'Kim?' hoor ik nog een keer en ik wordt ineens aangetikt. Ik schrik me rot en gil het uit. Ik zie dat de hele klas me aankijkt en ik ga weer zitten. 'Gaat het wel?' vraagt Iris aan me en ik knik met een glimlach op mijn gezicht. 'Weet je het zeker?' vraagt Iris en ik knik nog een keer 'Het zal wel stress zijn, denk ik' zeg ik tegen Iris. 'Stress? Waarvoor? Sinds wanneer heb jij stress?' vraagt Iris verbaasd aan me. 'Ja, stress. Ik ga morgen waarschijnlijk met Jason en een paar vrienden glaasje draaien' zeg ik tegen Iris met een lach op mijn gezicht. 'GLAASJE DRAAIEN!? BEN JE GEK OFZO!?' schreeuwt Iris naar me uit. Iris en ik kijken elkaar geschrokken aan en we horen dat de docent weer terug is, want ze was even weg. 'Iris, Kim? Komen jullie na de les maar even naar mij. Wat ik net heb gehoord bevalt mij niet' zegt de docent. Iris en ik keken elkaar weer geschrokt aan en gingen aan het werk, alsof er niks aan de hand was, maar van binnen werd ik gek. 'Heeft de docent dat van het glaasje draaien gehoord?' vraag ik mezelf van binnen af. Ik ben bang. Het enige dat ik kan denken op dit moment is dat de docent het over iets heel anders heeft.
Reageer (1)
Oewh, spannend, laten we hopen dat de docent dat over het glaasje draaien niet heeft gehoord, haha
1 decennium geledenSnel verder(H)