Foto bij Why do you wanna help me out of my problems (Tom lovestory) 67

Reacties?
sorry dat het zo lang duurde :s
maar met al dat schoolwerk en mijn gip :s

Je kwam binnen en zag Annelies met mogelijk nog grotere ogen naar Tom kijken dan naar de foto van jou en Tom. Je grinnikte even. Annelies: ik had het kunnen raden. jij: haha eigenlijk wel. Tom: hoezo? jij: Tom dit is Annelies, een tijdje geleden heb ik Bill aan haar voorgesteld. Tom’s ogen begonnen ineens te glinsteren. Oké raar dacht je. Na een uurtje ging Annelies toch naar huis en lagen jij en Tom op het bed. Je lag in de armen van Tom. Tom: weet je dat Bill al een tijdje heel enthousiast is? jij: wanneer niet? Maar over wat? Tom: omdat jij hem aan een meisje voorstelde. Je schoot meteen recht. jij: Bill is verliefd! Tom: ik denk het. jij: misschien moeten we ze koppelen? Tom: misschien wel, als het aan Bill ligt heeft hij na 5 jaar nog geen stappen ondernomen. Je grinnikte eens en gaf Tom speels een kusje op zijn mondhoek. Hij versterkte zijn greep rondom jou zodat je niet meer weg kon en gaf jou toen een zoen. Tom: ik hou van jou. Je kreeg een grote lach op jou gezicht. jij: ik ook van jou. Je gaf hem nog een zoen en legde toen jou hoofd neer op zijn borstkas. Na een tijdje werd je wakker gemaakt door Tom die allerlei kusjes over je hele gezicht gaf. Je kreeg een lachje op je gezicht en gaf Tom een zoen. Niet veel later vertrok Tom en ging je naast Jens in de zetel zitten. Jullie waren wat naar tv aan het kijken en niet veel later kwam er een interessant reclamespotje op. Het was een wedstrijd over graffitispuiten en meteen keek je broer jou aan. jij: wat? Jens: waarom doe jij eigenlijk niet mee? jij: omdat ik niet wil? Jens: zal wel, ik zal je wel inschrijven. jij: doe geen moeite, je moet toch 18 zijn voor zo’n programma’s. Jens zuchtte even. Maar kreeg niet veel later een grote grijns op zijn gezicht toen hij zag wanneer het programma pas begon. jij: oh nee, waag het niet. Jens: wat niet? jij: laat al maar.

Reageer (1)

  • jumbielove

    verder gaan is super goed

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen