01 || Frauke
“Ohmygod, ohmygod. Het is 10 april! Morgen finally naar Londen!” Riep ik opgewonden tegen Lisa, mijn schoolvriendin waar ik echt altijd bij terecht kan. We waren zo verschillend, maar tegelijk ook zo hetzelfde.
“We gaan wel met school.” Zei Lisa. “Ik maak het wel fijn, hoor! It’s always fun with us! Stel je voor dat ik onze boys tegenkom. That would be amazing!” Zei ik nog steeds enthousiast, Niets kon mijn humeur nog verpesten.
“Dat gaat echt niet gebeuren, wake up girlie!” Zei Lisa.
“Stay positive.” Ik was echt een enorme fan van One Direction en een super dromer, Lisa ook wel maar niet zo fanatiek als mij.
Ik stond mijn koffer al zingend en dansend in te pakken, natuurlijk op muziek van One Direction. Ik noem hun ook wel geregeld 'onze boys'. Lisa deed ook mee en samen liepen we de checklist af. “One Direction shirt, check. One Direction muziek, check.” Als we klaar waren liet ik Lisa uit. “Tot vanavond, ofja vannacht om half vier stipt aan school." Hielp ik haar nog even herinneren.
Mijn geluk kon echt niet meer op. Ik ging op tijd naar bed, want ik wou er toch wel goed uitzien om naar Londen te gaan maar eerst nog wat muziek luisteren van onze boys, Ed Sheeran, Hot Chelle Rae, McFly, The Downtown Fiction, The Wanted en The Fray (Louis’ favoriete band).
Reageer (1)
Hoezo staan hier nog geen reacties? :p
1 decennium geleden