Foto bij 08. Jacky Anne Patridge

“I love London” zeg ik, terwijl we door onze droomstad wandelen. “Yeah, me too. It’s better than in my dreams…” zegt Eleanor. “Okee guys, zullen we weer over op Nederlands? Laten we een beetje van onze roots er in houden..” zegt Juliët. “Sorry Juul, ik zal weer gewoon Nederlands praten..” zeg je. “Is al goed.” Zegt ze. “Wat dachten jullie van een terrasje schatjes?” zegt Eleanor dan. “Goed plan!” roepen Juliët en ik in koor. Jullie lopen naar een schattig cafeetje en gaan op het terras zitten. Jullie bestellen allemaal een Fanta. Niet een supergoed plan aangezien je weet dat het al sinds het begin zo is dat Fanta jullie hyper maakt maarja, we’re in London baby! We gaan gewoon lekker gek doen vanavond. Als jullie in een melig gesprek met z’n drieën zitten zie je ineens dat Juliët een beetje rood wordt en de andere kant op kijkt. Je volgt haar blik en ziet twee jongens. Een met bruin haar en een met een wat donkerdere huid en zwart haar. “Juul, ken je hun?” vraag je aan Juliët. “Ja… D.. Da.. Dat is Lou… Louis. Die j… jon.. jongen waar over ik jullie laatst vertelde…” zegt ze stotterend terug. “Wat een hottie…” zeg ik. “Nou die vriend van hem mag er ook best wezen hoor…” zegt Eleanor. Echt iets voor Eleanor haha, de flirt. De twee jongens komen op ons af lopen en Louis kan zijn ogen duidelijk niet van Juliët afhouden. “This is gotta be so much fun!” fluister ik in Eleanor’s oor terwijl we elkaar een high-five geven.

“Hi Juliët” zegt Louis. Juul wordt gelijk rood en durft niks terug te zeggen. “Hi…” komt er nog net uit haar mond. “Take a seat.” Zeg ik tegen de twee jongens. “Thanks..” zegt Louis dan. En de twee jongens gaan zitten. “To introduce myself… I’m Louis and this is my friend Zayn.” Zegt Louis tegen ons. “Nice to meet you Louis and Zayn.” Zeg ik. Als ik zie dat Eleanor haar blik niet meer van Zayn af kan houden besluit ik ons allebei maar voor te stellen. “Well, I’m Jacky and the lady beside me is Eleanor. She’s a bit shy at the moment…” zeg je en je geeft El een por in haar zij zodat ze uit haar gedachtes opschrikt. “Oh, yeah, hi, I’m Eleanor…” zegt ze. Je ziet de twee jongens een beetje lachen en ziet Eleanor verbaasd kijken maar ze gaat er verder niet op in en laat het maar zo.
“So what are you guys doing?” vraag je dan maar, want El en Juul hebben allebei hun tong doorgeslikt en brengen geen woord uit. “We’re going out tonight…” zegt Zayn dan. Opeens fluistert Zayn iets in Louis’ oor. “Yeah, that’s amazing!” hoor je Louis naar Zayn fluisteren. “So…” zei Louis. “We thought maybe we can go out tonight? We’re going with two another friends and maybe you can come and join us?” zei Louis. “That’s an amazing idea!” zegt Juliët. Zo die heeft haar tong dus ook weer terug.. denk je. En je moet er stiekem een beetje om lachen. “So you’re coming?” vraagt Zayn. “Yes, ofcourse!” zegt Juliët. Meestal houdt Juul niet zo van uitgaan maar nu dus wel.. Wat is ze toch ook een cutie. “Is it okay if we’re going to make us ready and stuff?” vraagt ze dan. “Yes that’s okay, do we meet up here at 10 o’clock?” zegt Louis. “Yeah, that’s cool. See you then!” zegt Juul. Ook Eleanor en ik zeggen tegelijk
“Bye” en samen lopen we snel terug naar ons appartement om ons te gaan klaarmaken.

“Nou Juul, ik dacht dat je niet zo van uitgaan hield…” zegt Eleanor als we al bijna bij ons appartement zijn. “Tsja, ik weet ook niet.. Ik dacht, laat ik een keer gek doen. I’m in the city of my dreams babyyyy!” zegt ze dan. “Je hebt helemaal gelijk hoor Juul. We gaan er gewoon een leuke avond van maken vanavond. Woooooh!” zeg je. Ondertussen zijn jullie bij het appartement en Juliët maakt de deur open. “Pfffffffffff, wat moet ik aaaaaaaaaaaantrekken?” zegt Eleanor overdreven. De gek.. denk je. Eleanor heeft de grootste garderobe van jullie allemaal dus ze heeft genoeg om uit te kiezen. Je antwoord maar niet en kijkt zelf in je kledingkast. Je vind als snel een setje dat gepast is en trekt het aan. Dan doe je wat rode lippenstift op en doet je haar naar achter in een knotje. Verder hou je het neutraal. Na een halfuurtje loop je naar de woonkamer. Juul en El zijn nog niet klaar dus je besluit maar even een berichtje naar huis te sturen. Je pakt je laptop en stelt een mailtje op naar je zus, broer, en ouders. Na een kwartiertje typen ben je wel klaar. Je zet de laptop weer weg en pakt je iPhone. Je plaats een tweet @jackyannepatridge: “Going out tonight with the girls @eleanormiller and @jbosworth. Gonna be so much fun!!” typ je en verzend. Nog steeds heb je El en Juul nog niet gezien dus besluit je maar eens een kijkje te gaan nemen.

Je loopt naar de slaapkamer van Juliët en je ziet haar in de spiegel kijken. “Zie ik er goed uit?” vraagt ze ietwat onzeker. “Oh my, Juul! Je ziet er geweldig uit!!” zeg ik haar. “Ah dankje lieverd.” En ik geef haar een kus op haar wang. “Ik ga even kijken of El nog leeft hoor!” zeg ik tegen Juliët en ik loop naar de kamer van Eleanor. “Lukt het allemaal Ellie?” vraag je. “Ja ja.. Kan dit een beetje?” vraagt ze terwijl ze de badkamer uitloopt. “Ja, ziet er leuk uit!!” zeg je. “Ahw, dankje.” en ze geeft je een knuffel. “Hee cutie, het is al bijna 10 uur dus schiet je een beetje op?” zeg je en geeft haar nog een knipoog terwijl je de kamer weer uitloopt. Juliët is ook al klaar en na 5 minuutjes komt Eleanor ook de kamer in. “Are we ready?” vraag je. “Yessssssss!” roepen El en Juul in koor. I gotta feeling, that tonight’s gonna be a good night.

Reageer (2)

  • CuddleNarry

    oeff kon het maar egt uitgaan met louis en zayn.. <3
    Snel verduurr!
    Xxx

    1 decennium geleden
  • Directionets

    written by: @IWannaHugStyles

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen