Foto bij 4

June pov.

Geiriteerd staar ik voor me uit, nu moet ik in plaats van naar Hogwarts naar die verschrikkelijke Franse! Papa kreeg een belangrijke opdracht van de heer van het duister om daar de eerste 4 jaartjes door te brengen. Wat hij moet doen? Geen idee, mijn beste vrienden gingen allemaal naar Hogwards. ‘Hee june’ klinkt er een stem van een jongetje, ik draai me om en zie Draco staan. Grijnzend kijk ik hem aan ‘zullen we kinderen uit het speeltuintje wegjagen?’. Samen lopen we naar het speeltuintje waar 5 meisjes van 1 of 2 jaar jonger dan ons zitten, ze zien ons en smiespelen al beetje naar elkaar. ‘Ik zou maar gauw oprotten’ sis ik naar ze, het duurde niet lang voor het hele speeltuintje voor ons alleen was. Over een uurtje moet ik al naar me school, net zoals Draco naar de zijne. We praten een beetje over koetjes en kalfjes tot ik een groepje mensen zie langskomen, twee ervan herken ik zoiezo. Het is die rare tweeling, die Kaulitz samen met z’n vriendjes, ze lopen met Hogwarts koffers. Luid en duidelijk lach ik ze uit, ‘Wie zijn dat?’ vraagt Draco. ‘Hun? O niet veel bijzonders die kan je makkelijk pesten, o en zeg maar dat ze groetjes van June krijgen’. Ik verheug me nou al op Hogwarts.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen