It hurts. So much!
Leegte. Pijn. Verdriet. Waren er nog andere gevoelens? Ik kon het me niet voorstellen, het leek onwaarschijnlijk dat ik me ooit anders had gevoeld. Het woordje geluk leek haast een fantasie, een legende. Maar ik wou oh zo graag dat het echt bestond, dat ik wist hoe het voelde om gelukkig te zijn.
De tijd verstreek. Ik merkte echter het verschil niet tussen seconden,dagen, jaren. Ik verliet het afgelegen strand, waar ik mijn toevlucht had gezocht, enkel wanneer het branderige gevoel van dorst in mijn keel me bijna tot waanzin dreef. Of wanneer mijn kleren zo doorweekt waren dat ze niet meer opdroogden.
Die laatste reden was waarom ik nu op weg was naar huis. Ik waste het zeezout uit mijn haren, terwijl mijn tranen samensmolten met de stralen warm water. Ik trok andere kleren aan en was al half weg door het raam, toen de deur van mijn kamer openvloog.
’Tien minuten,’ was alles wat mijn vader te melden had. Meer had ik niet nodig. Mijn koffers stonden in de hoek van mijn kamer, waar ik ze had laten staan enkele jaren geleden. Twee minuten later liep ik de trap af. Waar we heen gingen maakte niet meer uit. Elke plek was hetzelfde, elk bos was goed genoeg om weg te kwijnen. Misschien kon ik de volgende keer niet meer jagen, het was roekeloos en ik zou er toch niet van doodgaan. Ik hoopte alleen dat de brandende pijn in mijn keel, de bijtende pijn rond mijn hart zou overstemmen.
Net als de vorige keer werd er niet veel gezegd. Mijn vader gaf me het adres door en stopte me een huissleutel toe. Ik kwam als eerste aan en verdween meteen na het uitpakken in de voor mij nog onbekende bossen. Ik dwaalde maar wat rond zonder iets te zien, te ruiken. Spijtig genoeg niet zonder iets te voelen. De pijn sneed nog altijd door mee heen toen ik door de donkere straten in Jacksonville rende.
Ik stopte pas wanneer een bekende geur mijn neusgaten binnendrong. Paniek overviel mijn lichaam en ging gepaard met pijn. Nee. Dat kon niet. Ik probeerde te vluchten, maar wist dat het niets zou uithalen. Ze zouden me hoe dan ook opmerken.
Reageer (10)
oeh, snelverder!
1 decennium geleden.x3
Snel verder!!!!!:D:D:D:D:D
1 decennium geledenXxX(K)
Jacksonville is mooi
1 decennium geledenSnél Verder
verderverderverder(yeah)
1 decennium geledenSnel verder! ^^
1 decennium geleden