Foto bij 2.1 look who's there

zo zien Faith en Diana eruit ;)

'eindelijk' zuchtte ik en keek tevreden rond in de loft 'alles is uitgepakt'. Mijn zus kwam binnen en gaf mij een high-five.
'zullen we even bij Jacob langsgaan?' vroeg ze. 'het is al jaren geleden'. Ik grijnsde. 'ja' zei ik opgewekt.
Faith nam onze moto's (die we als kado van onze ouders hadden gekregen).
We startten ze en reden richting LaPush.

We stopten voor een klein rood huisje. 'we zijn er' zei ik met een big smile.
Ding Dong !!

Billy deed open.
'Meisjes !' zei hij enorm blij. Hij riep het bijna.
Ik en mijn zus grijnsden.
'Jacob! Bezoek voor je !' riep Billy richting de trap. 'ik kom eraan !' riep een stem terug.

Billy glimlachtte naar ons en deed een gebaar naar de zetel. We gingen zitten.

'Diana? Faith?' zei een stem onderaan de trap. We zagen Jacob staan. Hij wa bijna 2 meter groot. Zijn lange haren in een staart. 'OMG! Jullie zijn terug!!' riep hij en stormde op ons af. Hij nam ons alletwee in een wurggreep.
Ik hoestte 'als je wil dat we nog even blijven...' ik kon de zin niet afmaken want ik kon amper ademen. Maar daar zijn tweelingzussen voor ^^. Faith maakte mijn zin af '...dan moet je ons niet wurgen he'.
Jacob liet los en we schoten alle drie in een slappe lach. 'Jullie lijken echt teveel op elkaar' grijnsde hij. Ik haalde mijn schouders op en keek naar Faith en toen begon de lach-sessie opnieuw.


jullie moge mij tips geve als jullie vinde da ik het ng beter kan doen ;)

Reageer (5)

  • Wolfclaw

    Cool.

    1 decennium geleden
  • Fennec

    leuk^^

    1 decennium geleden
  • SuperSheep

    Verder!

    1 decennium geleden
  • ESCAPEJess

    whaha sne.l verder ;n

    1 decennium geleden
  • faithXjasper

    lol
    wij zijn toch nie normaal e
    it's a twin-thing xd
    verder xd

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen