Foto bij Part 17

Srry,, een hele korte. Volgende keer een grotere. :)

En zouden jullie misschien een kijkje willen nemen? Klik hier!! xd

Wacht, ik moet Harry vertrouwen? Dacht het niet! Hij heeft me al te vaak laten vallen! Letterlijk! Maar ik zucht en loop weer naar Harry. Als ik de rol wil moet het goed gaan. Nee, het moet perfect gaan. 'Als je me nu laat vallen, vermoord ik je.' fluister ik met een boze toon. Harry knikt met een glimlach. 'Dat geloof ik graag.' Ik haal diep adem en begin. Plié, draaien en ik word opgetild. Een draai terwijl ik zweef en ik kom zacht terug op de grond. Ik kijk naar Harry's ogen. Ze staan vertrouwelijk. En die kleur, het is best mooi. Pure klapt en haalt me uit mijn trance. Hij glimlacht tevreden. 'Dat was perfect!' hij blijft klappen. Harry loopt naar de miur en gaat ertegenaan zitten. 'Demi, wat ging er nou anders?' vraagt Pure, helemaal onder de indruk. Ik haal mijn schouders op. Het komt waarschijnlijk omdat ik begon te dreigen, maar dat is niet zeker, dus zeg ik maar niets. Ik loop naar Harry en trap hem tegen zijn been. Hij kijkt me boos aan. 'Wat?' vraagt hij dan ook bot. 'Waarom lukte het nu wel, maar in het begin niet?' vraag ik snel, terwijl ik naast hem ga zitten. Hij haalt zijn schouders op. 'Puur geluk.' Ik rol met mijn ogen. Ik zucht en krijg de neiging om aardig te doen. Te laat. Hij staat op en pakt zijn tas. 'Training afgelopen, toch?' hij krijgt een toestemmend knikje van Pure en dan loopt hij weg. Dan geen compliment.
Na nog even oefenen besluit ik ook maar te stoppen. Dus na nog even napraten loop ik de zaal uit. Ik loop een paar meter en zie dan een vrolijke bos dreadlocks heen en weer slingeren. Ik glimlach en roep hem. 'Bobsle!'

Reageer (2)

  • Daanique

    leukk

    1 decennium geleden
  • AcceptYou

    Dreadlocks!! Aah! Cool!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen