Foto bij 3

Willen jullie misschien reacties achterlaten met tips
ofzo als het beter kan:$ want heb al erg lang niet meer
zoiets geschreven!

Tom pov.

Eindelijk we gaan naar Hogwarts, Ik en bill hebben wel beetje er veel bagage meegenomen denk ik als ik langs me gitaar probeer te kijken. Zuchtend kijk ik naar achteren waar Georg en Gustav lopen te kloten, ja het hele bandje gaat mee. Zouden we daar muziek kunnen maken? Honderd vragen dwarrelen door me hoofd. ‘Oké jongens we moeten door deze muur heenlopen’ klinkt de stem van de moeder van Gustav, die heeft zelf ook op de school gezeten. Twijfelend kijk ik naar de muur en zie Bill ook flink slikken. ‘Volg mij maar’ klinkt er weer, ik zie hoe mevrouw Schäfer door de muur rent. Gevolgd voor Gustav die zijn moeder volgt, verbaast staren we naar de muur waar ze net verdwenen waren. Ik kijk naar Bill ‘Ik ga wel want ik ben de oudste!’ grinnik ik en ren met volle vaart door de muur, stiekem open ik me ogen die ik gauw toch even dichtdeed. Voorzichtig duw ik me karretje naar voren en hoor overduidelijk een trein, me mond zakt een beetje open bij het zien van de mooie grote Hogwarts express. Dit is wel even wat anders dan mijn speelgoedtrein!

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen