Foto bij 03

xJelle

Het was een paar dagen later en ik had al meerdere keren met Drew123 gekletst. Hij was zo lief en anders dan andere jongens! Na meerdere gastenboek berichtjes waren we overgegaan op msn. Hij gaf me tips voor het verhaal van mij en Sam en onze vriendschap was gegroeid.


Victoria says: 'Het voelt zo vertrouwd om met jou te praten, je bent zo anders dan andere jongens'.
Drew says: 'Ja inderdaad ! Het voelt alsof ik je al jaren ken!'
Victoria says: 'Ja zo voel ik het ook'.
Drew says: 'Heb je eigenlijk een vriendje ?'


Mijn adem stokte in mijn keel, ik had mezelf nog zo voorgenomen geen persoonlijke gegevens te geven ! Hij had dan wel aan mij verteld dat hij niet in NL woonde maar in Canada maar toch.. Straks was hij een loverboy! 'no Vic don't think so negative' mompelde ik in mezelf.


Drew says: 'Ben je in slaap gevallen?'
Victoria says: 'No haha mijn moeder vroeg iets maar ik had een vriendje maar het is uitgegaan..'
Drew says: 'O damn wat rot voor je!'
Victoria says: 'Hij ging vreemd..'
Drew says: 'O wat een loser! als hij jou laat schieten voor een ander meisje is hij je niet waard!'
Victoria says: 'Je bent zo lief!'
Drew says: 'Weetje.. het voelt de laatste tijd alsof jij de enige bent die mij begrijpt.. Ik heb het zo moeilijk en mijn moeder begrijpt niet hoe ik mij voel !'

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen