Foto bij Thirty-Five

*Zoey Miller

Ik keek in Harry's diepe, groene ogen. Even had ik het gevoel dat we een echt, teder moment hadden. Nee, die gedachte schudde ik snel van me af. Ik had een vriend, ik had geen tedere momenten met anderen en al zeker niet met de beste vriend van mijn neef. Toch genoot ik van het moment tot Harry opeens wegkeek en ik een flauw kuchje hoorde.
Gepikeerd scheurde ik mijn blik van Harry af en keek ik naar Mell, die naast Harry was komen staan en me nu helemaal in zich opnam.
'Je ziet er leuk uit, sexy.' zei ze een beetje kil. 'Bedankt.' Ik forceerde mezelf om te glimlachen ondanks de toon waarop ze het zei.
'Maar het is natuurlijk niet moeilijk om sexy te zijn als je jurkje zo kort is dat je je slipje kunt zien, hé?'
'Excuseer?' vroeg ik met een boze ondertoon in mijn stem. Zei ze nu echt dat mijn jurkje te kort was, terwijl haar eigen rok zo kort was dat je moeite moest doen om hem te kunnen zien?
'Oh nee, niks. Ik bedoel gewoon dat sommige mensen zo een verkeerd beeld van je kunnen krijgen. Je wilt niet dat iemand opeens naar je toe komt en vraagt hoeveel...' antwoordde ze kil. Wat had die griet tegen mij?
'Mell!' riep Harry verbouwereerd.
'Maak je mij nu uit voor een hoer?!' riep ik nu onmiskenbaar kwaad.
De rest had zich rond ons heen verzameld en keek ons gespannen en afwachtend aan.
Ik balde kwaad mijn handen tot vuisten en kneep mijn ogen tot spleetjes.
'Nee, ik zeg gewoon dat sommigen dat zullen denken als je zo met je lijf te koop loopt.'
'Jij hebt mooie praatjes voor iemand wiens rok tot aan haar heupen komt.'
'Pardon? Tot aan mijn heupen?! Weet je: jij bent gewoon jaloers!'
'Jaloers op wat, als ik vragen mag?' lachte ik kil. 'Je baanbrekende carrière als serveerster? Je smaakvolle kleren?' Gemeen begon ze te grijnzen.
'Je bent jaloers omdat ik Harry heb en jij niet!'
Genoeg!
Voor ik het goed en wel beseft was ik op haar afgevlogen en zat ik nu kwaad aan haar haren te trekken. Ze gilde het uit en sloeg nijdig naar me. Dit had ze waarschijnlijk niet verwacht!
Met een korte uithaal trapte Mell tegen mijn scheenbeen.
Kwaad gaf ik haar een klap in het gezicht. Wat dacht die griet wel niet?
Ik was net van plan om opnieuw aan haar haar te trekken toen een paar sterke handen me bij mijn middel vastgreep en me van haar wegtrok.
Mell werd op haar beurt weggetrokken door Harry. Met vuurspuwende ogen staarde ik haar aan. Op haar beurt siste ze kwaad naar me.
'Hou op! Wat is jullie probleem?!' overstemde Zayn de muziek kwaad. Hij liet me los en keek ons een voor een afwachtend aan.
'Wat is het probleem?' vroeg ik verbaasd? had hij dan niet goed opgelet ofzo? 'Heb je dat niet gehoord dan? Zij maakt me uit voor een prostituee!' schreeuwde ik nog steeds kwaad.
'Dat deed ik niet! Ik zei dat sommige mensen dat idee konden krijgen als je zo met je lijf te koop loopt.' herhaalde Mell.
Ik draaide me boos naar haar toe en balde mijn vuisten waardoor Zayn me opnieuw een eindje verder van haar weg trok.
'Ga je hoofd door een toilet doorspoelen, Mell! Je bekijkt het maar.'
Ik trok me los van Zayn en liep kwaad naar de deur. Het goot buiten, maar liever nat worden dan nog langer bij dat gestoorde wijf te blijven.

Erover? xD Ja, Zoey kan misschien een beetje overreageren. :P

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen