Foto bij 1

Hallo, dat is lang geleden dat ik weer een story gedaan heb.
Ik heb een story over tom kaulitz en derest van tokio hotel
op hogwarts. Enjoy

Rustig zat ik een beetje te pingelen en zuchtte.. Het is ook saai als je een beetje ziekjes bent. Bill die zich in zijn kamer verschool omdat hij vanmiddag degene was die gepest werd en schrijft liedjes. Ik hoestte weer een keertje goed. Ineens schrik ik op als ik een uilen geluid hoor? Verbaast draai ik richting het raam en zie een uil op de rand van het raam zitten, wachtend tot er open gedaan werd. Hij heeft een brief in zijn mond. Zou ik het raam opendoen? Het is natuurlijk wel een roofdier. Na een minuut te staren neem ik het besluit en open het raam waar ik de brief van de uil overneem, ik aai het beest voorzichtig over zijn hoofdje heen en trek hem toch weer terug als de uil een beetje wantrouwig kijkt. Het beestje draait tevreden om en vliegt naar links, verbaast kijk ik door het raam. Hij stopt bij Bill’s kamer en tikt met zijn snavel op Bill zijn raam. ‘O MIJN GOD!’ hoor ik en zie een raam openvliegen met een verbaast jongetje die naar de uil kijkt. ‘U got mail’ grinnik ik en doe het raam dicht. Dan gaat mijn aandacht naar de brief, het heeft zo’n vreemd plakkertje waar het mee vastgeplakt is, ik zie wat er opstaat.

HOGWARTS

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen