Fourtyfour
Sorry dat ik zolang niet meer schreef,,,
School maakte me nogal bezig xd
Ik zat verveeld in het park rond te kijken. Over drie dagen zag ik de Wemels terug. Drie dagen... Het huwelijk van Bill en Fleur. Vandaag ging ik met mijn 'dreuzel' vriendin een jurk uitzoeken. Na een heleboel winkels vonden we de perfecte jurk.
Three Days Later
Ik schoof het bloemetje in mijn haren en gaf mijn moeder een kus op haar wang. 'Ik ben door!' Meteen verschijnselde ik en zag het Nest verschijnen. Ik opende het hek en liep naar de grote tent. Een tuinkabouter trok aan mijn been. Ik greep hem aan zijn been en gooide hem naar de andere kant van de tuin. Meteen omhelsden Hermelien en Ginny me en praatte me bij. Toen ze uitgepraat waren liep ik meteen naar George. Na uitgebreid mijn medeleven te hebben getoont voor zijn oor zocht ik Fred. Jaloersheid overspoelde me toen ik hem zag flirten met een boeltje glamourgana nichtjes van Fleur. 'Je kunt ze aan Jims.' Fluisterde George in mijn oor. 'Je ziet er prachtig uit!' Ik duwde hem. 'Je wilt gewoon zélf met hun flirten!' Hij gaf het toe en ik ging erop af. Ze begonnen afkeurend te giechelen en te wijzen toen ze me zagen. Ik tikte op Freds schouder de Glamourgana's begonnen nogal irritant tegen hem te kwetteren toen hij zich wou omdraaien. 'Ken je haar?' Vroeg een van de meisjes, die veel te fel met haar wimpers sloeg - als ze nog harder ging ontstond er denk ik een tornado ofzo - terwijl ze naar me wees. 'Ik ben toevallig zijn vriendin.' Zei ik luid. Ik weet zeker hoe verbaasd Fred moest kijken. 'Jimmy!' Zei hij met een gepijnigd klankje in zijn stem. Hij sloeg zijn arm om me heen en bracht me naar mijn plaats. 'Sorry. Ik werd nogal afgeleid, ze begonnen te zingen enzo...' Ik drukte mijn lippen op de zijne. 'Ik vergeef je, alleen omdat ik je zo gemist heb!' Hij grijnsde breed en kuste me blij. 'Ik hou van je Jims!'
Er zijn nog geen reacties.