2#
'Hee, schat.' zei ik extra hard richting Brandons richting, hij moet het is afleren om op meisjes verliefd te zijn die al iemand hebben. Brandon keek mij een beetje verdrietig aan waardoor ik toch wel een beetje medelijden met hem begon te krijgen, totdat de bitch in mij weer even optrad en mijn arogantie eruit sprong,
'Waarom belde je?' zei Liam aan de andere kant van de lijn. Ik glimlachte even kort pijzend, straks vond hij het grote onzin waarom ik belde. Nouja, waarschijnlijk gaat hij er toch niet tegen in - en anders zorg ik daar wel voor.
'Een dom filmpje, dus, kom je zo?' Het bleef even stil. Ik staarde naar de prachtige, nieuwe, donkerbruine houten vloer. Ondertussen beweegde ik mijn rechterbeen een beetje schoppend, net zodat het er nog wel mooi, elegant en stoer uitzag.
'Kom eraan.' zei Liam na een halve minuut, ik had geen idee wat hij aan het doen was ondertussen en dat zou ik dan ook even goed gaan vragen.
Vijf minuten later hoorde ik onze twee Dobbermanns blaffen. Ik rende het huis uit en zag daar mijn crush op de stoep staan. Zijn haar in de war; geen jas aan en een opgestroopt grijs vest terwijl ik hier met mijn blauw met witte adidas vest stond te bibberen; en hij glimlachte enorm, ik kon geen een zweetdruppel op zijn hoofd vinden. Zo zie ik mijn Liam.
'Ze zijn groot geworden,' glimlachte Liam lief, hij keek naar mijn twee Dobbermanns Jays en zijn vriendinnetje (teminste, dat willen we) Lady.
'Kom binnen,'
Reageer (1)
Saaaaai
9 jaar geleden