002.
"ROOOS, HAAST JE!", riep Emma door de gang, "We moeten nu echt vertrekken!"
"Chill, we hebben nog een volledig uur."
Emma was allang Roos' beste vriendin, maar soms kon ze toch zo opdringerig doen. Roos en Emma leerden elkaar kennen in het derde jaar van de basisschool. Emma zat al in die school sinds de kleuterklas, maar pas vanaf het derde jaar kwam Roos erbij. Roos moest van school verhuizen vanwege haar moeders werk. Hoewel Roos vond dat Emma zaagde, had ze toch gelijk. Het werd krap, maar uiteindelijk waren ze toch nog net op tijd aan de luchthaven.
Daar waren ze dan, Londen.
"Wow!", zei Emma vol verbazing.
"Ik weet het, het is prachtig", voegde Roos eraan toe,"Laten we naar ons hotel gaan."
Het hotel deed zeker niet onder hun verwachtingen. Ze kregen de presidential suite. "Hier is plaats genoeg voor ons én de boys", grapte Emma.
Aangezien Roos iemand mocht meenemen naar het concert, koos ze natuurlijk voor haar beste vriendin.
"Laten we alles uitpakken, voordat onze kleren beginnen te kreuken", zei Roos.
"Prima", antwoorde Emma,"En hoe vroeger we klaar zijn, hoe sneller we kunnen gaan shoppen."
Oxford Street, met talloze winkels. Dit was het paradijs voor de shopaholics, Roos en Emma dus. Roos gaf een kneepje in haar arm, om zeker te zijn dat ze niet droomde. Om te beginnen, New Look & Forever21 voor onze kleren. Dan Claire's voor de accessoires. En tot slot Clarks. Maar ook heel wat "tussendoortjes", zoals Starbucks, Zara, H&M, Urban Outfitters & McDonalds is helemaal niet overbodig. "We gaan helemaal los vanavond! Londen, get prepared for us coming", schreeuwde Emma, waardoor iedereen haar vreemd aanstaarde.
Er zijn nog geen reacties.