Tranen rollen over mijn wangen terwijl er af en toe een snik mijn mond verlaat. De jongens zijn naar een soundcheck toe met als gevolg dat ik nu alleen ben. Levi logeert bij een vriendje dit weekend dus ik kan nu even alles doen wat ik wil. Met als gevolg: Amynthas met een bak ijs op de bank met een zielige film op. Topcombinatie. Ik voel hoe mijn mobiel trilt in mijn zak en langzaam vis ik hem uit mijn broekzak en neem zonder te kijken wie het is op. 'Met Amynthas' ik hoor de persoon aan de andere kant een lachend geluidje maken. 'Tom!!' roep ik blij en meteen veer ik op. 'He schatje, Bill wil nog even snel iets eten en daarna komen we terug' Het doet me goed om zijn stem even te horen, al is het maar over de telefoon. Ik zeg dat het goed is en druk dan op het rode hoorntje.

Ik voel hoe iemand zacht naast me komt liggen op de bank en zijn armen om me heen slaat. Glimlachend draai ik me om en kijk recht in de bruine ogen van Tom. Ik druk een lief klein kusje op zijn lippen en zucht gelukkig. 'Ik weet echt niet wat ik zonder je moet' fluister ik zacht terwijl ik een van zijn vlechtjes rond mijn vingers wind. 'Ik ook niet zonder jou schatje, dat weet je toch?' zijn stem klinkt lief en teder waardoor ik me alleen maar beter ga voelen. Ik kan echt niet meer zonder Tom, hij heeft mijn hart geopent en weer gesloten zodat alleen hij erin kan. Ik hou van hem.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen