1#
'Oh my god, lol, moet je dit zien.' Ik sleurde Brandon en Vanille (waarschijnlijk hadden haar ouders d'r naam bedacht toen ze een vanille-ijsje zaten te eten, but, I don't know...) voor mijn laptop. Geirriteerd zat ik naar dat ding te kijken.
'Schiet nou is op,' Ondertussen beet ik op mijn lip en tikte met mijn lange, knalgroen gelakte nagels op de tafel.
'Hoezo, wat moeten we zien?' Brandon keek een beetje met een slaperige blik voor zich uit. Ik gaf hem een kus op zijn wang en zijn ogen schoten gelijk weer open. Ik wist wel dat hij verliefd op me was, lekker makkelijk misbruik maken van hem. Brandon wisten ook wel dat Liam en ik een droomkoppel waren, maar alsnog probeerde hij toch steeds indruk op mij te maken.
'En waar was dat voor nodig?' Ook wist ik dat Vanille al meer dan vijf jaar een oogje op Brandon had. Alleen heel toevallig, op dat moment, was ik het even vergeten. Nouja, pech gehad, als we gaan kamperen krijg ik ze nog wel aan het zoenen.
'Om hem wakker te maken,' Ik zuchtte, en keer naar mijn laptopscherm. Er was een filmpje met allemaal oersaaie wetenschappers verschenen die over een of ander lichte, helderblauwe straal zaten te praten en dat die eigenaardige dingen konden laten verschijnen. Fantasy-things, ik vond het allemaal wel grappig maar ik geloofde er geen zak van. Tegenwoordig zijn alle vliegen elfjes volgens hun. Jee, allemaal elven dood meppen als ze irritant om je oren heen zoenen. Nog groter bloedbad.
'Whahaha,' zei Brandon lachend en Vanille kopieerde zijn lach. 'Dat geloof je toch niet. Precies op de plek waar wij gaan kamperen. Nou, kom maar op met dat miezerige straaltje. Waarschijnlijk is het toch helemaal niks.'
'Je klinkt wel stoer hoor, zo.' giechelde Vanille. Ik schoot in de lach.
'Ik ga de rest even opbellen dat ze even naar die website moeten gaan,' Hun moesten het toch wel weten, ik kon dit grappige gedoe niet achterhouden voor mijn vrienden.
'Goed idee, Jamie.'
Reageer (1)
leest wel lekker
1 decennium geleden