Foto bij Please read..

Deze story is niet geschikt voor alle leeftijden. Daarom is deze alleen te lezen als je bent ingelogd. Zo houden we Quizlet.nl leuk voor alle bezoekers.

Reageer (116)

  • LydiaMalik

    Ik heb geen woorden hiervoor, zo mooi...
    Ik huil niet snel bij verhalen maar nu zit mijn iPad helemaal onder de tranen...
    Heel veel sterkte!

    1 decennium geleden
  • ziamunicorns

    Sterkte meiss x

    1 decennium geleden
  • xLenox

    Ik jank gwn en dat doe ik echt bijna nooit.. En jij maakt mij echt aan het huilen met deze pracht brief!
    Ik vind het zielig voor jou en voor Anissa.
    Ik vind het zo erg dat iemand zo depresief is, zo ongelukkig het doet me denken aan mijn vriendin.
    Die heeft haar leven beëindigt op onze geheimen plek, waar onze beste momenten plaats vonden.
    Ook schreef ze in een brief dat niemand moest treuren maar na denken, waarom ze dit had gedaan. Ze schreef ook dat het beter was zo en dat ze nu gelukkig op ons neer kijkt en ons zal beschermen als beste vriendin, dochter, nichtje etc.
    En ik denk dat Anissa dat ook bij jou zal doen en dat ze dit stukje net zo prachtig vind als ik dat vind!!!

    R.I.P Anissa

    1 decennium geleden
  • pizzayn

    Huilend, echt waar. Heel veel sterkte! Ze klinkt als een geweldige meid, en so are you. Je schrijft geweldig, je verhaal is geweldig, en deze brief is het beste. Ik weet zeker dat ze hem leest, daarnoven, en dat ze breed zal lachen omdat jij na drie jaar nogsteeds zo ongelofelijk veel van haar houd.
    R.I.P. Anissa

    1 decennium geleden
  • pariszz

    ik ben er helemaal stil van sterkte meid(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen