Foto bij 105. She's mad

Srry! Ugh, ik had het getypt maar toen viel de pc uit, alles weg! Ugh. Ik moet echt beter m'n best doen om meer te schrijven. En ik heb zelfs in de vakantie geen tijd. Ach ja... -_-

Anyway....
Ejoy!!

Het boot ging helemaal heen en weer en het kantelde net niet. Het tafeltje was wel in het water gevallen met alles dat daarop lag. Olette had zich als een bol opgerold in de hoop dat de boot stopte met wiebelen. Ze keek even op en zag een gedaante voor haar staan. Ook hoorde ze een vaag achtig gepiep. Ze keek langs het gedaante heen en zag dat hij Theodoor bij de keel had gepakt. 'Theodoor!' Ze stond op en de boot begon weer heen en weer tegaan. Ze raakte haar evenwicht kwijt en viel in het water. 'Olette!' En dat was niet Theodoor die het zei, hij kon niet eens ademhalen. Olette kwam al snel weer boven water. 'Bob! Laat los! Theodoor, sluit je ogen! Ik zweer als je ook maar iets uithaalt zal ik er persoonlijk voor zorgen dat je nooit meer het daglicht zal zien!' Ze sloot haar ogen en Bob zat op de plek waar zij had gezeten. Theodoor begon te hoesten en ademde net zoveel lucht in tot zijn longen het niet meer konden houden. Olette zwom zijn kant op en klopte op zijn rug. 'Wil je water?' Hij knikte en ze zwom richting Bob. Ze pakte haar tas en terwijl ze opzoek was naar dat flesje water begon ze tegen Bob te praten. 'Als ik hiermee klaar ben gaan we eens goed praten, ik bedoel, waar sloeg dat op?! Antwoord dadelijk maar.' 'Mag ik nog één ding zeggen?' Ze trok haar wenkbrauw op. 'En wat mocht dan dan wel zijn?' Bob maakte een nerveus geluid. 'Nou, euh... Er zitten ook angels in het water en... tja... ze vinden je waarschijnlijk dadelijk en dan... trekken ze je het water in en willen je dan doden. Hehe...' Olette werd niet zo snel boos, en al helemaal niet zo boos waarvan je bang zou worden, maar al snel kwamen Bob en Theodoor erachter dat Bob iets had gezegd dat hij beter voor zich had kunnen houden. Er klopte een ader op haar voorhoofd. 'Als ik een angel word, ga jij eraan!' Zei ze zo kalm als ze kon. 'Gesnopen?!?!' Ze wachtte niet op een reactie en zwom meteen door naar Theodoor. 'Drink dit maar.' Zei ze iets rustiger. Hij dronk het snel op. 'Weet je, je bent best eng als je boos bent.' 'Wil je dat ik weer boos word?' Theodoor dronk snel verder. Olette zwom weer terug naar Bob. 'Trek mij nu uit het water! Theodoor, sluit even je ogen!' Olette sloot haar ogen en voelde dat ze werd opgetild. Al snel hoorde ze haar hakken op het bootje komen. Ze opende haar ogen. 'Je mag ze weer open doen.' Zei ze en keek naar Bob. 'En aangezien de peddels weg zijn, ga jij ons aan de kant brengen. Wees origineel maar als je ook maar een beetje te origineel wordt krijg je er spijt van.' Ze ging het overgebleven bankje zitten en kruiste boos haar armen. 'Misschien is het een goed idee als jullie je ogen zicht doen.' Olette sloot haar ogen en voelde dat de boot weer in beweging kwam.

Btw, die viert er carnaval? Ik niet maar ik heb gister wel gecosplayed. 't Is een beetje vaag, en het faalde ook wel een beetje XD Kudo? Reactie? Srry?

Reageer (1)

  • Mathiii

    verder!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen