Ik zit op mijn ipod foto komt later :)
Dus ook sorry voor schrijffoutjes ofzo :) xx

Vrij zenuwachtig stapte ik mijn bed uit, ik keek naar de klok die aangaf dat het bijna half twee was. Ik liep naar de douche en opende de kraan. Het warme water liep over mijn lange bruin-blonde haren, zocht zich een weg naar beneden via mijn lichaam om daarna op de grond te vallen. Ik waste mijn lichaam en haar, na een kwartiertje onder de warme stralen van het water te staan, stapte ik uit de douche -die volgens mij voor drie mensen bedoelt is- en sloeg een handoek rond mijn naakte lichaam. Ik liep naar mijn imensgrote inloopkast en koos een huidskleurig lingeriesetje en een kleedje uit. Ik liep door naar mijn schoenenkast, en koos er een paar schattige sandaaltjes uit. Ik liep twee verdiepingen naar beneden de keuken in, eigelijk had ik niet veel honger door de zenuwen. Maar toch at ik een appel zodat ik niet flauw zou vallen. Met de appel in mijn hand liep ik naar een van de drie woonkamers. Ja ik heb drie woonkamers,want ik zeg het niet graag maar, ik ben rijk, stinkend rijk. Ik kan letterlijk zwemmen in het geld als wil, gewoon eens bellen naar mijn vader en hij zou dat regelen. Maar dat wil ik niet, ik wil het gewoon echt niet. Net zoals dit huis, dit huis is voor ongeveer 9 personen, meer zelfs, en ik woonde hier helemaal alleen. Toen mijn vader hoorde dat ik in Londen wou studeren was hij meteen opzoek gegaan naar het grootste huis van Londen - na dat van de koningin natuurlijk- gewoon voor zijn reputatie, zijn naam. Om te laten zien dat onze famillie geld had, en eerlijk ik haatte het.
Ik plofte in de zetel en zette een of andere film op, waar ik niet zoveel aandacht aan besteedde omdat ik om de paar minuten naar het uur keek. Nog vier uur te gaan...

Reageer (1)

  • Istina

    Het is leuk, my dear. Ik ben zo benieuwd naar hoe je dit verhaal gaat uitwerken. Het wordt vast awesome. Snel verder, alsjeblieft. <3

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen