Daar zitten ze dan , samen in het vliegtuig . Ze kunnen elk moment gaan vertrekken.
Ze krijgen instructies en het vliegtuig begint te rijden, ze zijn klaar voor vertrek.
Ze hebben er ontzettend veel zin in !
Het word helemaal geweldig zeggen ze allebei in koor , en ze geven elkaar een dikke knuffel .
Even later zitten ze in de lucht ze kijken een film alleen ze hebben geen idee welke film ze kijken.
De stewardess komt aangewandeld, en Lynn en Ashley bestellen allebei iets te eten en drinken.
2 cola en 2 sandwiches alsjeblieft.
Zo dat is besteld, wat heb ik een honger zeg! ‘’ zegt Ashley.
Gelukkig komt de stewardess er al weer snel aan en ze geeft Lynn en Ashley waar ze om gevraagd hadden.
Zo nu lekker eten en over 1 uurtje zijn we in Spanje ! zegt Lynn opgewekt.
Opeens horen ze de speaker door het vliegtuig galmen :'' ATTENTIE ATTENTIE WILLEN ALLE PASSAGIERS HUN RIEMEN OMDOEN , BINNEN EEN HALF UUR GAAN WE LANDEN''. Ashley en Lynn gehoorzamen de piloot en doen hun riemen om.
Ze voelen dat het vliegtuig steeds wat lager gaat en uiteindelijk zien ze de landingsbaan al uit het raampje.
Even later rijd het vliegtuig met een fantastische snelheid de landingsbaan op.
Het was een superfijne reis.

Reageer (1)

  • JessyJonas

    Haha snel verder!!!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen