Ashley maakt zich klaar, ze moet zo weg en haar ouders brengen haar samen met Lynn naar het vliegveld . ze gaan op vakantie, naar Spanje.
Snel doet ze nog een beetje mascara op pakt haar koffer en loopt naar beneden.
‘’ hey mam ‘’ . ‘’ hey schat wat wil je op je broodje?’’
Snel zegt ze wat ze wil , ze heeft eigenlijk geen honger maar ze zal toch wat moeten eten.
Ashley pakt haar broodje en gaat voor bij de tv zitten.
Nog even genieten van haar favoriete serie GTST.
Dat kijkt ze altijd ’s morgens want ’s avonds heeft ze nooit geen tijd
Als GTST afgelopen is pakt ze haar koffers en zet ze in de auto.
Het is superkoud in Nederland bah, ik ga straks lekker naar Spanje daar is het 32 graden haha , zegt ze plagend tegen haar moeder.
‘’ kom schat we gaan Lynn ophalen en dan naar het vliegveld’.
Ashley stapt in de auto en ze rijden weg, zo eerst even Lynn ophalen.
Even later stapt Lynn in de auto en gaan ze op weg naar Schiphol .
‘’ Lynn, ben je zenuwachtig ? ‘’ ‘’ nee valt wel mee ik heb er superveel zin in, het word helemaal geweldig schat! ‘’ . En Lynn geeft Ashley een dikke knuffel .
Als ze naar anderhalf uur rijden bij Schiphol aankomen ziet ze Liam als staan, Ashley vliegt Liam snel om de hals en geeft hem een dikke kus op z’n lippen.
Wat zou ze dat gaan missen denkt ze bij zichzelf.
Samen loopt Ashley met Lynn, Liam én haar ouders naar binnen en ze checken in.
Lynn en Ashley mogen doorlopen naar de vertrekhal .
‘’ nou schat, superveel plezier’’ zegt haar moeder en geeft haar een dikke knuffel waarop die van haar vader ook volgt.
Ashley zucht diep en loopt naar Liam, Liam kijkt haar aan en ze kussen, en niet zo kort ook.
Ja Ja nu is het wel weer genoeg geweest zeg Lynn.
Liam en Ashley stoppen en geven elkaar een dikke knuffel waarop Liam zegt ‘’ ik ga je missen liefje, beloof je me dat je met niemand anders gaat? ‘’
‘’ Ja dat beloof ik liefje, ik hou van je ‘’ en ze drukt hem snel nog een kus op zn wang.
En samen met Lynn loopt ze de vertrekhal in.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen