Hé hé ein-de-lijk vakantie !! samen lopen ze naar de kluisjes om hun laatste spulletjes eruit te halen.
‘’ Damn , ik zie zo op tegen vanavond ‘’ zegt Ashley ik ga Liam echt heel erg missen.
‘’snap ik meid , maar we gaan maar 5 daagjes weg zo lang kan je toch wel zonder hem? ‘’
‘’ tja ik hoop het haha , maar we gaan absoluut skypen en msnen.’’ Zegt Ashley vrolijk.
‘’ haha logisch, eigenlijk ben ik blij dat ik nog geen vriendje heb hoor ‘’ zegt Lynn opgewekt, ‘’ dan hoef ik hem tenminste niet te missen haha.
Samen lopen ze de school uit en lopen naar het fietsenrek.
Even later fietsen ze samen naar huis , ‘’ TOT MORGEN ‘’ roept Lynn nog even keihard naar Ashley en dan gaan ze allebei een andere kant op.
Ashley fietst verder, ze is bijna bij haar huis daar zal haar lieve vriendje Liam zijn.
Een paar minuten later is ze bij haar huis , ze draait haar fiets op slot en loopt naar binnen, daar zit Liam al op haar te wachten, ‘’ wat een schat’’ denkt ze bij zichzelf.


‘’ hey schat’’ zegt Liam vrolijk, zal ik thee gaan zetten?
‘’ ja lekker doe maar 2 suikerklontjes haha ‘’ ‘’ is goed schat’’.
‘’ en heb je een beetje zin in morgen ? of ben je een beetje zenuwachtig om te vliegen? ‘’
Haha nee hoor ik vlieg wel vaker dus het maakt mij niet zoveel uit.
Samen zitten Ashley en Liam aan de keukentafel . het is even stil .
‘’ Ik ga je zo erg missen’’ zegt Ashley en ze barst in huilen uit.
‘’ ah schatje toch, kom eens bij me, ik ga jou ook heel erg missen!’’ zegt Liam beteuterd.
Samen praten ze en Ashley moet af en toe een traantje wegpinken, maar het gesprek was fijn.
Het is 10 uur en Liam moet naar huis, ze spreken af dat ze elkaar morgenvroeg op het vliegveld weerzien.
Ashley geeft Liam een zoen en doet de deur dicht.
Ze laat zich ploffend op de bank vallen en drukt de tv aan, pff even afleiding hoor , net was ze nog niet zenuwachtig, maar NU .
Morgen is het zover, ze heeft er zin in maar oh wat gaat ze Liam missen….

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen