--

Zo hier zit ik dan in mijn nieuwe kamer. Ik ga even op mijn bed liggen, ze lag nog geen twee seconden of er werd al op de deur geklopt. O nee, niet Danny dacht ik. Hij kijkt me zo eng aan. Maarjaa ik denk nee en ik zeg ja. ''Binnen" ''Heey'' zegt hij. ''Hoi'' zei ik terug. ''Je kamer ziet er nog niet zo mooi uit he?'' zei hij ''Bedankt!'' zei ik, ik vind hem nu al zwaar irritant. ''Zullen we misschien een keer wat gaan afspreken'' zei hij terwijl hij blosend naar de grond keek. ''Uhmm ja is goed'' zei ik. En ik dacht weer nee en ik zei ja. '' Oké tof! Wat spreken we af?'' ''We kunnen morgen ochtend wel ontbijten?'' zei ik met eeb bloozend gezicht. ''Oké is goed ik ga weer naar mijn kamer toe, ik zie je nog wel ergens'' en hij lieo de kamer uit. O nee dacht ik. Ik ben er net en ik heb nu al wat afgesproken terwijl ik dat helemaal nie wou. Mijn moeder zou gezegt hebben:'' Als je het niet wil moet je het eerlijk zeggen'' Maar dat durf ik niet. Ik ga er wel voor zorgen dat me ma er niet achter komt, anders gaat ze dehele tijd zeggen kijk je wel uit? Is hij geen loverboy typ? En daar had ik niet zoveel zin in.


Ik hoode Sjors roepen dat het eten klaar was. Daar had ik eigenlijk wel zin in want ik had best honger. Ik liep naar beneden toe, en ik zag Danny al aan tafel zitten. Oké ik ga hem geen een keer aan kijken want daar heb ik geen zin in dacht ik. We aten hutspot. Ik kon niet echt relaxt eten want ik voelde gewoon de hele tijd 2 ogen op mij gericht. Ik at snel mijn boordje op en ging weer naar mijn kamer toe. ''Ooow ik moet mijn moeder bellen bedacht ik opeens. Het mobieltje ging over. ''Hoi Schat hoe is het daar? Al een leuke jongen ontmoet? ''Hoi mam! D-doe niet zo r-raar joh! Je kent me toch? '' Haha dat is waar zoiets zou jij ook niet doen.'' ''Nou mam ik ga want ik ben moe! Truste'' ''Truste schat'' Oow nee dacht ik bij mezelf daar moest mijn moeder natuurlijk weer over beginnen! Nouja ik deed mijn pyjama aan en ging ik bed liggen. Ik dacht nog even naar over het ontbijt morgenochtend waar ik echt geen zin in had. Daarna viel ik al snel in slaap.

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen