Ehh, lang niks gepost, sorrayyy :x

Na een nacht doorhalen, gevuld met erg ''leuke'' activiteiten, word ik wakker gemaakt door Dahvie, die zelf ook nogal aan de zombie-achtige kant is, met de mededeling dat we gaan douchen, omdat we vandaag naar de Eiffeltoren gaan, en vroeg moeten vertrekken vanwege verwachte files. Als we gedoucht zijn en aangekleed (tot grote spijt van onze Dahvie,daar diens uitzicht ineens belemmerd werd) We lopen naar de Eetzaal, na nog snel zonnebrand en andere spulletjes in mn tas te hebben gestopt, en nemen daar een uitgebreid ontbijt(De barmensjes waren niet erg blij daarmee, aan hun gezicht te zien (A) We lopen gezamenlijk naar de bus, als ik erachter kom dat ik mn snakebites helemaal niet in heb, Shit. Ineens voel ik een zwaargewicht op mn rug springen, met het bevel dat ik stil moet staan. Ik voel hoe Mark de piercings losdraait en bij me indoet, en springt weer van me af. ''Graaggedaan'' grijnst hij geamuseerd. Ik spring op zn rug, en laat hem mij tot de bus dragen. Eenmaal in de bus doe ik mn oordopjes in, en val ik in slaap. Halverwege hoor k Katy nog krijsen dat ik vast een drukke nacht heb gehad met meneer Torres, en mijn middelvinger vindt zijn weg omhoog, fuck yeah. Als ik wakker word, zie ik dat de voorspellingen klopten, en we staan gezellig in de file --'' Als we eindelijk op de parkeerplaats zijn, spring ik de bus uit, en zie de Eiffeltoren al^^ Eenmaal bij de toren aangekomen, slik ik even, hij is toch wel erg hoog.....Ik word door Dahvie in de lift geduwd, en ingeklemd. Iedereen rent als een gek naar boven, en ik word de wc's in geloodst. Ik voel 2 sterke armen om me heen en knuffel hem terug. Ik druk een kus op zn lippen en loop weer naar buiten, en staar met veel angst en tegenzin dan tóch over de reling, het valt gelukkig wel mee met de hoogte. Zodra we weer weg zijn van die ver-schrik-ke-lijke toren sprint ik zo snel ik kan, met een grinnikende Mark achter me aan, naar de dichtsbijzijnde Starbucks, en laat me uitgeput op een bakje ploffen, met een Caramel Latte in mn hand. Mylene ploft aan de andere kant naast me neer, en zo zitten we daar, o, en laten we Jason niet vergeten, die is er natuuuuurlijk ook nog, met 4 latte's in zn hand, én een muffin. 'S avonds gaan we nog ff het buurtje in, waar veel kleine winkeltjes zitten, en gaan we onze kamers weer in, en uitgeteld val ik in Dahvie's armen in slaap.....


Hope you still like it, tho.

Reageer (2)

  • McInsane

    ooooh ooh oooh I still LOVE it!!!!!
    als je zo leuk blijft schrijven word het lang niks posten je vergeven :D
    ik vind dat je echt geniaal schijft:Y):Y)
    super snel verder!

    Xx:Y)

    1 decennium geleden
  • BloodySky

    ohw leuk!!!

    Snel verder(H)(H)(H)(H)(H)(H)(H)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen