Dit hoofdstuk is nog niet groot maar alle hoofdstukken worden steeds groter.

''Zo ga jij maar alvast naar binnen ik neem je spullen wel mee naar binnen'' zei haar moeder. Ik kwam binnen in het pant en er stond een vrouw met blonde haren en een man met een getinte kleur op me te wachten. ''Hoi, ik ben Sjors en dat is mijn vriend Bing'' ''Hoi, ik ben Sanne'' Ik vind die man creepy dacht Sanne. Toen kwam er een man binnen met zwart haar. ''Hoi, jij moet Sanne zijn welkom hier! Oow en ik ben trouwens Danny'' ''Hoi! Aangenaam'' Wooow die Danny kijkt me raar aan, oow nee ik voel dat ik rood wort! ''Nou, ik ga maar even mijn moeder helpen'' zei ik. Ik liep snel naar buiten maar blijk baar had mijn moeder al mijn spullen al op de kamer gezet. ''Nou ik heb je spullen op je kamer gezet ik zie al dat je vrienden hebt gemaakt wat leuk joh! Maar ik ga nu maar ...'' ''Ja ik heb al kennis gemaakt! Oké ik bel je vanavond goed? Ik hou van jou!!'' '' Oké ik hou ook van jou'' zei haar moeder terug en ze gaf me een knuffel. Eigenlijk moesten we nu allebei niet huilen. Ik had gedacht dat het moeilijker was. Toen haar moeder weg was liep ze naar haar kamer toe.

Reageer (1)


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen