Thirty-Three
*Zoey Miller
Met een zachte plof liet ik de deur achter me dichtvallen.
We gingen vanavond nog een keer naar de club. Sven kwam ook, blijkbaar. Liam had hem uitgenodigd over de telefoon waarop ik verbaasd had gevraagd waar hij zijn nummer vandaan had. Blijkbaar had Sven hem zijn nummer gegeven op voorwaarde dat hij het niet aan mij door zou geven.
Waah...? Dat begreep ik niet. We waren toch dikke vriendjes? Sven was dol op me! Oké, flauw grapje. Ik wist best wel dat hij een hekel aan me had en eerlijk gezegd kon het me niet minder schelen wat pizza boy van me dacht, wat me dan weer wél kon schelen was waarom Harry met Mell weg was. Ze was super irritant! Was ik dan de enige die dat zag? Niemand anders leek zich er iets van aan te trekken... Louis had Harry opgebeld en gevraagd of hij vanavond ook kwam. Hij kwam... met Mell! Ugh!
Oké, let's face it, ze was mooi. Ze had lang blond haar, lichtblauwe ogen en ze was lang en slank, om niet te zeggen mager. Maar dat was het dan toch ook?
Tja, boys will be boys. Als het er op aankwam was uiterlijk duidelijk wél belangrijk. Wat was er anders aantrekkelijk aan haar?
Haar intelligentie? Kom op, zeg! Ik zou durven wedden dat een gemiddelde komkommer slimmer was dan zij. Waarschijnlijk was dit jaar het jaar dat haar leeftijd hoger werd dan haar IQ. Oké, daar was ik niet zeker van. Ik had amper 50 woorden tegen haar gezegd. Maar ik had wel gesprekken van haar en Harry opgevangen. Ze vertelde over niet veel meer dan "de nieuwste single" van One Direction en hoe schattig Harry's krullen wel niet waren. Daarbij gebruikte ze kleine woordjes. Dat is toch een teken dat iemand niet zo snugger is?
Arh! Stop met piekeren! Harry weet zelf best wel wat goed voor hem is. Als hij met die troela wil omgaan moest hij dat zelf weten.
Als hij liever met haar optrok dan met ons moest hij dat ook maar zelf weten.
Als hij liever met zijn tong in haar keel zat dan bij mij te zijn moest hij dat zelf maar weten.
Als ik haar wou slaan, gewoon omdat Harry al die dingen met haar deed dan was dat ook helemaal-... 'Nee! Focus! Je vindt het niet erg dat Harry met Mell omgaat.' dacht ik, loog ik mezelf voor.
Reageer (1)
Leuk leuk
1 decennium geleden