Foto bij 14.

Nog steeds nat stap ik naar onze gezamenlijke ruimte. Als ik binnen kom krijg ik van iedereen een verbaasde blik. "Wat heb je gedaan?" sist Jamaij. Ik haal ongeïnteresseerd mijn schouders op en slof naar de douches. Een warme douche zal me wel goed doen. Als ik eenmaal de warme stralen op mijn huid voel, beginnen alle gedachten in mijn hoofd met de stroom mee te stromen. Ik druk op een willekeurig knopje en word helemaal ingezeept met roze schuim, die meteen weer van me afspoelt. Na nog een half uur met die knopjes gekloot te hebben, stap ik eronder uit. Als ik er uit stap, word ik meteen helemaal droog. Handig.
"Oké, nu vertel je ons wat je hebt gedaan," zegt Jamaij ongeduldig. Justin zat lachend toe te kijken hoe ik steeds chagrijniger wordt van dat mens, hem krijg ik ook nog wel. "Pijltjes schieten," mompel ik met volle mond waardoor Jamaij me afkeurend aankijkt. "En waarom kom je dan zeiknat terug?" roept ze gefrustreerd. "Een brandalarm zat in de weg," grijns ik. Op hun gezicht verschijnt een diepe denkrimpel. "Ik schoot met brandende pijlen," hielp ik hun. Justin schiet nu nog harder in de lach en flikkert van de stoel af, waardoor ik ook moet lachen terwijl Jamaij hysterisch aan het gillen is over de cijfer en dat de hoeveelheid supporters hiervan afhangt.


_________________________________________________

Sorry dat het zo lang heeft geduurd, maar ik had een writersblock.
Die is gelukkig over! Jeeeeej applausje (A).
Dus nu ga ik weer vollop schrijven en proberen weer een voorraad aan te maken, maar reacties en kudotjes helpen ook.
Dat zal me meer inspireren enz.
LOVEYOUALL<3.

Reageer (3)

  • Memoria

    Ga verder!!!!!!!!(flower)

    1 decennium geleden
  • McGuiness

    Haha, helemaal geweldig! <3

    1 decennium geleden
  • MysticXheart

    Hou ons niet langer in spanning. SNEl VERDER!

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen