Titel: Best day of my life.

Het was zondagavond. Roos zat op haar kamer te luisteren naar de radio met haar gsm in haar hand. Ze was bloednerveus.
"Binnen 5 minuten gaat de wedstrijd van start", klonk het op de radio. Ze was op van de zenuwen. Ze moést deze wedstrijd winnen. Dit was haar kans om haar idolen te ontmoeten, of zoals zij hen liever noemde: haar toekomstige vijf echtgenoten. Nadat het vorige liedje gedaan was, weerklonk what makes you beautiful door haar kamer. Nu zou het komen, nog ongeveer 3 minuten en ze zouden iemand opbellen om te zeggen dat deze de wedstrijd had gewonnen.
"Beste luisteraars, het is zover... Wij bellen nu iemand op. En die 'iemand' zal vrijdag, 12 december naar Londen vertrekken"
Haar hart draaide overuren. You're insecure, don't know what for...
Dat was haar ringtone! Was ze gewonnen? Haar hart maakte een sprongetje.
"Hallo?"
"Hey, met wie hang ik aan de lijn?"
"Euh.. Ik.. Oh het spijt me, ik ben heel even overdonderd door jullie telefoontje. Mijn naam is Roos."
"Wel Roos.. Jij gaat naar Londen, jij hebt gewonnen!"
Roos slikte even.
"... Ik weet niet wat te zeggen."
"Schreeuwen mag ook hoor"
Roos gilde het hele huis bij elkaar.
"IK BEN ZO BLIJ. OMG, IK GA NAAR ONE DIRECTION. VREUGDEDANSJEEEE!"
"Haha, weet je, Roos. Heel veel meisjes zijn nu heel erg jaloers op jou."
"Ja, en dat laat me koud. Ik ga naar One Direction. Whoop whoop!"
"Geniet ervan, meid. En speciaal voor jou draaien we jou favoriete liedje. Zeg eens, Roos, wat zal het zijn?"
"Moments. Alleen echte directioners kennen de betekenis hierachter. It's a directioner-thing."

Roos wist niet goed wat er de komende minuten was gebeurd. Haar leven was compleet veranderd, in slechts 5 minuten. Ze staarde voor zich uit, en kreeg een beeld over hoe die vrijdag zou gaan verlopen. "Dit is echt de op één na beste dag van mijn leven, de beste komt vrijdag."

Er zijn nog geen reacties.


Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen