O21.
Pov Niall
We zijn nu twee weken verder sinds de begrafenis. Het gaat al wat beter met Elvira, maar met Louis gaat het juist alleen nog maar slechter. Hij wordt steeds magerder, want hij eet niks meer. Hij ziet er moe uit en praat met niemand, zijn kamer zit de hele dag op slot. Eerst praatte hij nog af en toe met Céline en Elvira, maar dat gebeurt nu ook niet meer. We proberen ons oude leven weer een beetje op te pakken. Hoe moeilijk het ook is, we gaan wel naar meet & greets en handtekeningen sessies met fans. Zonder Louis. De fans geven gelukkig veel steun. Ze vragen allemaal hoe het met ons en vooral met Louis gaat. Het is vandaag dinsdag, het is best zonnig en we hebben allemaal vrij. Je zou zeggen dat we nu allemaal vrolijk zouden zijn, maar niets is minder waar. Nadat we ontbeten hebben met z’n zessen, maken we een plan voor de dag. Elvira en ik gaan boodschappen doen, Liam gaat naar Danielle en Zayn, Harry en Céline gaan de hele dag de stad in. Dan heeft Louis tenminste wat tijd voor zichzelf, hij zou vast wel alleen willen zijn. Nadat we de troep hebben opgeruimd, gaan we naar de supermarkt. Ik wacht nog even voor Louis’ deur, ik klop en zeg dat we weggaan. Geen reactie. Liam sluit de deur af en gaat naar Danielle. Harry, Zayn en Céline gaan pas later weg. Ik ga de deur uit met een akelig gevoel, ik wil het niet tegen Elvira zeggen want ik weet niet eens waarom ik me zo voel. Ik krijg een smsje van Céline.
Nialler, we’re gone, Louis is home alone now, just so you know! X Styles
Ik laat het berichtje aan Elvira zien. ‘I still don’t understand why you call eachother ‘Styles’ ‘Horan’ and ‘Tomm..’’ als hij ‘Tommo’ wilt zeggen stopt hij met zijn zin. ‘Sorry..’ zegt hij en kijkt naar de grond. ‘It’s okay, I don’t want to avoid this topic, let’s just talk about her’ zeg ik. De rest van de weg hebben we de hele tijd over Anne gepraat.
Pov Louis
Ik besluit uiteindelijk toch maar m’n kamer uit te komen, aangezien iedereen weg is. Ik ga op de bank zitten met mijn hoofd in m’n handen. Wat moet ik nog op deze wereld? De enige reden dat ik hier nog ben zijn de jongens en de fans, meer eigenlijk niet. Ik kan het niet zonder Anne. Ik had precies dezelfde gedachte bij Hannah, maar deze keer is het erger. Nu weet ik het zeker, ik kan dit niet. Ik pak mijn oortjes en zet ‘I won’t give up’ op, ik moet aan Anne denken en de tranen stromen over mijn wangen. Ik wil haar voelen, ik wil lol met haar maken, ik wil haar zoenen.. Ik wil gewoon bij haar zijn! Ik loop naar het balkon, ik heb echt even frisse lucht nodig. Ik kijk naar beneden, naar de mensen die beneden op de weg lopen, naar de auto’s die daar rijden. Dan kijk ik naar boven. Zou Anne nu naar mij aan het kijken zijn? Wat zou ze denken? Zou ze vinden dat ik door moet gaan? Of dat ik een nieuwe vriendin moet gaan zoeken? Vast wel, maar dat kan ik helemaal niet. Ik wil niemand behalve Anne. Ik schuif steeds dichter met mijn voeten naar het randje toe. Ik kan dit niet meer. Ik loop naar de rand toe, ik kijk nog één keer achterom en zie dat Elvira en Niall binnenkomen. Elvira ziet mij ook, ze gooit de tassen op de grond en gooit alles omver om zo snel mogelijk bij mij te komen. Een stoel valt om en ik hoor een deur dichtknallen. Ze rent naar me toe, op de voet gevolgd door Niall. Als ze op het balkon is aangekomen voel ik haar hand nog zachtjes tegen de mijne aantikken maar het is te laat. Elvira krijst het uit. En ik spring.
Er zijn nog geen reacties.