Directionator...
Maandagochtend het 1e uur. De klas is weer compleet, maar niet voor lang. De jongens gaan naar L.A. volgende week. Jenna heeft verkering met Liam, en Noëlle met Zayn. In de pauze zitten we met z'n allen aan een tafel, en Madison probeert indruk op Harry te maken. Het lukt niet echt. Jenna en ik kijken elkaar aan en schieten in de lach. Jenna fluistert: 'Jammer voor haar, haha! Moet je Lou zien, volgens mij vindt hij dat meisje aan de tafel achter ons leuk.' 'Ja weet ik, is dat niet Eleanor?' Jenna knikt. 'Zullen we een date regelen? Zie wat ze aan het eten is...' Ik draai me om en barst in lachen uit. Eleanor zit op een stukje wortel te knabbelen. 'Wat is er zo grappig?' vraagt Madison. Jenna en ik liggen helemaal dubbel en ik fluister: 'Directionator...' Madison draait zich weer om en ik ga een beetje tegen Niall aan hangen. Jammer genoeg gaat de bel en lopen we naar eco. Na een lange schooldag fiets ik met Jenna naar Starbucks. Ik heb geen huisarrest meer, maar probleem Nina is nog steeds niet opgelost. Eenmaal thuis maak ik mijn huiswerk en daarna gaan Nina en ik Step Up kijken. Dat is zo'n beetje het enige waar we het over eens zijn, maar dat maakt niet zoveel uit. Zolang ze aardig tegen mij is, ben ik aardig tegen haar. We waarderen elkaar nu.
Reageer (2)
haha ja, foutje
1 decennium geledenNina, het was toch roos?
1 decennium geledenMaar super<3