One shot ~ One Direction
Het was een zaterdag avond. Emma en Vicky die ondertussen goed bevriend waren met One Direction waren zoals gewoonlijk bij hen thuis. Harry lag languit op de zetel. Louis zat naast hem aan het einde van zijn voeten. Niall zat daarnaast en dan Liam en Zayn in de hoek van de zetel. Er was al geen plaats meer dus Vicky ging over Harry zijn benen zitten. Emma kwam terug van de keuken. Toen ze zag dat er geen plaats meer was, liet ze een zucht haar mond ontsnappen. Zayn zag, in tegenstelling tot de anderen die druk bezig waren met de tv, dat Emma geen plaats had en deed teken dat ze op zijn schoot mocht zitten. Zayn en Emma zijn de beste vrienden van de hele groep. Het kwam ook door hen dat ze nu allemaal vrienden waren. Vicky had altijd al een crush gehad op Liam maar toen ze de jongens leerde kennen werd ze langzaam aan verliefd op Zayn. Emma weet dat niet omdat Vicky denkt dat Emma ook een oogje heeft op hem heeft. Door de manier waarop Emma zich gedraagt als ze bij hem is. Maar dat was niet zo Emma was stapel verliefd op Liam maar had ook al jaren een crush op Harry. En zij durfde dat dan weer niet te zeggen tegen Vicky omdat ze wist dat ze ook een oogje op hem had. Vicky gaf een jaloerse blik naar Emma. Louis zag dat. Louis en Vicky zijn beste vrienden net zoals Emma en Zayn maar dan minder close. Daarom zei Louis er ook niets op. Vicky probeerde haar blik af te wenden van hen. Dat ging nogal moeilijk toen Liam er ook bij betrokken werd. Emma was Zayn z’n haar in de war aan het brengen omdat ze wist dat hij dat niet graag had. Toen ze doorhad dat Liam ermee zat te lachen, deed ze het ook bij hem. Dan begon Zayn haar te kietelen zodat ze het zou stoppen. Vicky had het er heel moeilijk mee. Harry merkte op dat er iets met haar was want hij vroeg : “Is there something wrong ? Are you tired, sweetie ?” Hij kwam terwijl recht en legde een arm rond Vicky. “Yeah, just a bit tired.” Zei Vicky moeizaam. Ze keek nog even naar Emma, Zayn en Liam, zuchtte, stond recht en ging toen naar de kamer waar zij en Emma verbleven. Eenmaal boven nam ze haar gsm en begon ze met Naomi te bellen. Een vriendin terug in België.
Vicky : “Kun je het geloven ?! Ik ben jaloers ! Is dat raar ?”
Naomi : “Wel, ook een goeiedag. Op wie ben je wel jaloers ?”
Vicky : “Jah sorry. Ik ga wel opnieuw beginnen. Hallo naomi. Hoe is het daar in België ? Ik MOET dringend iets vertellen.
Naomi : “Haha. Heel grappig. Maar als je het perse moet weten. Alles goed hier behalve het slechte weer. Je moet me nog altijd vertellen op wie je jaloers bent en wat je MOET vertellen.”
Vicky : “Op Emma en het heeft met elkaar te maken …”
Daarna vertelde ze alles.
Naomi : “Wow. Dat was veel. Maar ja dat is normaal dat je jaloers bent.”
Vicky : “God zij dank ! Ik ga nu toe leggen want ik hoor ze naar boven komen. Bye bye.”
Vicky dacht dat Emma ieder moment de kamer zou binnen komen. Dat was dus niet het geval want Emma was mee met Liam. Vicky ging naar buiten om te kijken waar Emma bleef. Ze zag dat de Liam zijn deur een beetje open stond en kon het niet laten om te kijken. Daar zag ze Emma en Liam hevig zoenen. Ze lagen op zijn bed en Liam zijn hand zat al onder haar shirt. Vicky was zo geschokt dat ze niet door had dat Louis naast haar was komen staan. “It’s not nice to spy on people. You know ?”
Zei Louis met een stomme grijns op zijn gezicht. Liam en Emma hadden Louis gehoord en kwamen naar buiten om te kijken tegen wie hij het had. Vicky stond daar en wist niet wat te doen. Harry kwam ondertussen ook naar buiten. Ze zag hem en liep nogal verleidelijk naar hem toe. “Harry …” Zei ze al flirterig terwijl ze met haar vinger hem dichter lokte. Harry beet op zijn lip. Vicky kwam dicht tegen hem staan, sloeg dan haar armen rond zijn nek en begon hem innig te zoen. Hij wist eventjes niet wat hem overkwam maar deed dan gewoon mee. Zayn en Niall waren ondertussen ook komen kijken. Zayn zag Vicky en Harry, kijk eventjes naar hem en liep dan teleurgesteld zijn kamer weer in. Emma zag het en liep meteen achter hem aan. Liam ging ook mee. “Harry …” Zei Vicky weer flirterig. Ze ging naar haar kamer en wenkte hem ook terwijl ze op haar lip beet. “Vicky ? What are you doing ?” Vroeg Louis haar. Vicky liet Harry haar kamer binnen duwde hem op bed, zoende hem en ging toen eventjes naar Louis. “ I thought you would kiss with Harry.” Zei hij. “I changed my mind.” Zei ze vlug. “It’s because of Liam and Emma isn’t it ?” “Maybe and a little Zayn.” Louis trok een gezicht dat hij er helemaal niets van verstond. Vicky ging terug naar Harry. Hij ging naar haar toe en wou haar weer kussen. Ze wende hem af. “You know I’m using you right ?” “Yes I know and I don’t care. You’re good.” Harry stond daar maar gewoon in zijn boxer. “You’re good too but I ..” “You still have to pay me.” Zei Harry en begon Vicky weer te kussen. Ze trok zich weg en liep de kamer uit. Ze botste vlak tegen Zayn aan. Zayn stond daar ook alleen in zijn boxer. Vicky wist helemaal niet wat ze moest zeggen. “Are you okay.” “Of course I am. You silly boy.” Zei ze terwijl ze zachtjes tegen zijn buik sloeg. “Wow.” Kwam er dan zachtjes uit. De 2 stonden nog steeds heel dicht bij elkaar. Ze raakten elkaars neus bijna. Vicky werd helemaal gek van zijn buik en wende snel haar blik op zijn gezicht maar dat was al even erg. In zijn ogen kijken en je smelt onmiddellijk. “I ..wow ..shouldn’t talk out loud.” Ze kon zichzelf niet meer beheersen. Zayn bleef maar lief naar haar kijken. Het leek dat hij gewoon weg droomde van naar haar te kijken. “You think I’m weird know don’t you.” “ No ! .. Yes.. But on a cute way.” Zayn knipoogde en Vicky lachte verlegen. Plost kwamen Emma en Liam de kamer uit en liepen tegen Zayn zodat hij tegen Vicky botste en samen tegen de muur knalden. “We gonna go back inside.” Fluisterde Emma tegen Liam. Vicky was nu tegen de muur geplakt met Zayn tegen haar. Zijn handen stonden net langs haar hoofd. Doordat Zayn zijn lichaam tegen dat van Vicky gedrukt was werd ze weer helemaal gek. “OH MY GOSH… You’re HOT” Floepte er bij haar uit. “Oh am I.” Zei hij zacht en warm terwijl hij zijn voorhoofd tegen dat van haar had gelegd. Vicky kreeg het helemaal warm en werd opgewonden ze begon zwaar te ademen. Nog meer toen Zayn haar kuste in haar nek. “Zayn !” “What ?” Ze keek gewoon genieperig in zijn ogen. Hij trok zijn wenkbrauwen op en ze begonnen dan passioneel te zoenen. Zayn z’n handen verkenden haar lichaam helemaal. Terwijl Vicky met haar handen door zijn haar ging en soms in zijn rug kneep. “I don’t get it anymore..” Zei Niall toen hij zijn kamer was uitgekomen en langs Vicky en Zayn was gepasseerd. “I thought you had something with Harry ?” Ging Niall verder terwijl Zayn en Vicky maar bleven kussen. Toen Zayn uiteindelijk een hand van Vicky haar lichaam had gekregen duwde hij Niall weg en ging hij verder met verkennen.
Er zijn nog geen reacties.