03 - Louis
Net als ik haar bereikt heb, valt ze in de armen van Tyler. Ik loop woedend op hem af en trek hem van haar af. " Hè! " roept hij verontwaardigt. " Blijf van mijn meisje af! " roep ik ziedend van woede. " Ik ben je meisje niet! " bemoeit Esmée zich ermee. Gebroken kijk ik haar aan. " Jij moest zonodig je tong achter in Moana haar bek douwen! " en ze gaat voor Tyler staan. " En nu is hij opeens je beste vriend? " roep ik honend. " Ja, misschien wel ja! " in haar ogen vlamt de woede. Gekweld kijk toe hoe hij zijn arm rond haar middel legt. " Kom Tyler we gaan! " roept ze en pakt zijn hand. " Ik deed niks! Geloof me dan! " roep ik haar nog smekend na, maar ze reageert er niet op. " Shit!! " roep ik hard en sla mijn hand tegen een muur en laat mijn hoofd er tegen aan zakken. Dat Moana me dit allemaal flikt, door haar was ik Esmée kwijt. Het liefst wou ik hun nu achter aan rennen en Tyler nock-out slaan, maar ik wist dat Esmée me dan nooit meer zou willen zien. Niet dat ze dat nu wel wou. Rusteloos loop ik heen en weer. Uiteindelijk besluit ik toch maar terug naar huis te gaan. Ik trap de deur open en loop meteen door naar onze slaapkamer. Ik schop mijn schoenen uit en laat me op het bed ploffen. Wat een kut dag. De slaapkamer deur gaat open en Moana komt binnen lopen. " Fuck op!! " roep ik boos naar haar en ze kijkt me even bitchy aan en loopt dan hooghartig de kamer weer uit. Eigen schuld. Ik draai me om en kijk levenloos naar het plafond. Zonder Esmée zou ik een wrak worden, dat wist ik zeker. Net als ik naar beneden wil lopen, gaat de voordeur open en ik hoor ik de prachtige giechel van Esmée. Even vergeet ik alles en wil op haar afrennen, maar hou mezelf net op tijd in. Naast haar staat Tyler. Ik ren snel naar beneden, gris mijn jas van de kapstok en sprint het huis uit. Ik zag heus wel hoe Tyler naar haar keek, ogen vol lust en verlangen. Ik kon gewoon niet toe gaan zitten kijken. Ik kijk even waar ik ben en zie dan net de persoon die ik nodig heb. " Hé Dean! " de man kijkt om en grijnst als hij mij ziet. " Heb je wat voor me? " en ik hou een briefje van vijftig voor zijn neus. Hij pakt wat uit zijn zak, stopt het in mijn hand en grist het geld weg. Ik loop zo onopvallend door en zoek in mijn jaszakken naar een aansteker. Omdat ik zonder Esmée toch wel een wrak was, maakte zo'n jointje toch niet uit. Terwijl ik het jointje rook, lopen de tranen over mijn wangen. Het boeide me geen ene ruk of iemand mijn zwakte zag, ik was gewoon een wrak. Ik ga een pub binnen en bestel een bier. Nu maar hopen dat dat helpt. Ik giet hem in een keer achterover en bestel er nog eentje. Na een uurtje ben ik stom dronken en loop naar het huis van een vriend die vlakbij woont. No way dat ik hetzelfde huis als Tyler ging slapen. Ik bel aan en Shawn doet slaperig open. " Hey Lou. Kom binnen! " zegt hij meteen als hij mij ziet. Blijkbaar zie ik er ook uit alsof ik bezopen ben. Hij gooit een deken naar me toe en sleept een matras mee. Ik bedank hem en ga er op liggen en val in een donker gat.
Reageer (2)
dit is zo'n goed verhaal !!!!!!!!
1 decennium geledenSNEL VERDER !!
Snel verder!!!!!!!!!!!!!!
1 decennium geleden