Foto bij Valentine's day<3

Hope you like it...(K)

Ik stond de rode rozen die ik vanmiddag had gekocht te rangschikken. Paul was gaan wacht lopen en zou pas over een uur terugkomen. Genoeg tijd om alles klaar te maken voor valentijns dag. Toen ik vanochtend aangekomen was in Pauls huis had ik hem een zoen gegeven en 'Happy Valentine' gezegd. Ik zou mijn cadeautje krijgen van Paul als hij terug kwam van wachtlopen. Ik grinnikte. Ik had net zijn favoriete chocolade taart in de oven gezegd. Ik had wat snoep hartjes in een schaal op tafel gezet. Ik hield van die snoepjes toen ik nog een mens was. Ik zuchtte. De bloemen waren perfect en de taart zou pas over een halfuur klaar zijn om uit de oven te halen.

De oven piepte en ik pakte de taart er snel uit. Ik pakte de slagroom en ging los. Koken vond ik echt leuk. De taart zag er geweldig uit en ik zette hem op de keukentafel voor de snoep hartjes en strooide die over de taart heen. Ik zette de taart in de koelkast zodat de slagroom niet zou inzakken. Hij was voor morgen als we naar Emily gingen. Ik keek op de klok en ruimde snel alles op. Paul kon elk moment binnen wandelen. Ik ging op de bank zitten en sloeg mijn benen over elkaar. Ik haalde snel een hand door mijn haar toen ik de deur hoorde opengaan. Paul kwam binnen gewandeld en ik sprong op. Hij tilde me in de lucht en draaide me rond. Ik giechelde vrolijk. 'Ik heb iets voor je..' zei hij geheimzinnig. 'Oh ja?' vroeg ik gespeeld verbaasd. Hij had vanmiddag al verteld dat hij me wat zou geven. 'Ja, maar eerst...' Hij zoende me teder. 'Ik hou van je.' zei hij nou zacht en serieus. Ik keek hem in de ogen en er kwam als vanzelf een glimlach op mijn mond. 'Ik hou ook van jou. Ik kan niet meer zonder je.'

Ik weet niet meer precies hoe we er beland waren, maar Paul en ik stonden zoenend in de deuropenening van zijn kamer. Ik viel achterover op zijn bed en hij viel bovenop me. Ik moest lachen maar die lach stopte toen Paul me weer zoende....

[8]Well you know what happend next....[/8]

Reageer (4)

  • Nisssie

    do i wanna know?? ach ja ik heb geen keus xD

    1 decennium geleden
  • RosaliexXx

    Thanx voor reactie

    1 decennium geleden
  • MrsPayne1

    I know 2:P

    1 decennium geleden
  • koekiexkaner

    i know!! hahah(K)

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen