Foto bij 008

Megan-Nicole Moore


Ik laat ze binnen en ze ploffen neer op de bank in de woonkamer. 'Ik moet me snel omkleden want dit is niet fris na een lange werk dag.' Ik pulk wat aan mijn shirt en loop snel weg naar boven. Ik kleed me snel om en bekijk mezelf in de spiegel, ik vindt de kleding wel goed genoeg en doe snel andere make-up op. Ik loop naar beneden toe en hoor gelach uit de woonkamer komen. Ik haal een hand door mijn haar en loop de woonkamer in op mijn sokken. Ze kijken me allemaal aan en ze scannen me met hun ogen. 'Zit er wat verkeerd?' Ik kijk naar mijn kleding en begrijp waar ze naar kijken, Kort broekje en blote navel. 'Ik trek snel mijn schoenen aan en dan kunnen we gaan.' Ik loop naar de hal en hoor de andere ook opstaan. In de hal aangekomen trek ik mijn Vans aan en pak mijn zwarte tas van de grond. 'Met wie zijn auto gaan we?' Ik kijk de jongens aan, 'Die van mij.' Oppert Louis en ik glimlach naar hem terwijl hij terug glimlacht. Tamara kijkt me aan en ik kijk terug en trek mijn wenkbrauw op. We lopen met zijn alle naar buiten en stappen Louis auto in. Ik, Harry en Louis voorin en Tamara, Niall, Liam en Zayn achter in. Ik zit tussen Harry en Louis in en Louis zit achter het stuur. De radio gaat aan en iedereen begint mee te bleren met de muziek. Als we bij de Mac Donalds aan zijn gekomen beslissen ik en Louis het eten te halen terwijl de andere een plekje zoeken. Ik en Louis staan stil in de rij.

--

Volgend hoofdstukje is in Louis' POV dus reageren hoe sneller hij komt!

Reageer (2)

  • Annietje

    ik ben ziek :(:(:'( dus jij wil vast wel voor mij door schrijven zodat ik iets leuks te doen heb? :$

    1 decennium geleden
  • sasomi

    verduurrr

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen