Foto bij 007

Het is al donker buiten terwijl ik de keuken door zoek en er achter kom dat ik vergeten ben om boodschappen te doen. Ik pak mijn Iphone van de tafel en bel Tamara. 'Met Tamara.' hoor ik aan de andere kant van de lijn. 'He Megs hier, heb je zin om mee te gaan naar de Mac Donalds?' 'He Megs, en ja is goed ik kom er aan oke?' 'Oke tot zo!' Ik hang op en wil mijn Iphone net in mijn zak stoppen als ik gebeld word. Ik kijk op mijn schermpje en zie er Harry staan. Ik neem glimlachend op, 'He Curls.' Ik hoor wat gegrinnik, 'He Redhead.' Ik trek een wenkbrauw op en maak een protesterend geluidje wat volgt op gelach van de anderekant van de lijn, 'Ik had een vraagje, heb je zin om iets met ons te doen?' 'Ja is goed maar ik heb afgesproken met een vriendin dat we bij de Mac Donalds zouden gaan eten.' Ik kijk naar mijn gelakte nagels en neem plaats op het aanrecht 'Is het goed dat we mee gaan?' 'Ja is goed, ik sms je me adres wel.' 'Oke is goed, tot zo!' Ik hang op en sms Tamara dat ze mee gaan. Ik krijg niks terug en begin net bang te worden dat ze het niet wilt als de bel gaat. Ik loop de hal in en open de deur ik zie een Tamara staan met een glimlach op haar gezicht. Ik laat haar binnen en doe de deur achter haar dicht. 'Je vindt het niet erg toch, dat ze mee gaan.' Ik kijk haar aan, 'Nee tuurlijk niet gekkie! Misschien vind je dan eindelijk je ware liefde.' Ze knijpt me even in mijn wang en ploft neer op de bank in de woonkamer. Ik neem een aan loop en spring boven op haar. Ze begint hard te gillen waar door ik in de lach schiet, ze begint me van haar af te duwen waar door ik op de grond beland. Ze schiet in de lach en flikkert bijna van de bank. Ik begin ook te lachen en probeer op te staan wat niet echt lukt. Als we uit gelachen zijn sta ik op en loop naar de keuken. Ik zie mijn Iphone liggen en herinner me dat ik het adres door zou smsen, slim Megan slim. Ik sms snel naar Harry het adres en zeg sorry. 'Wanneer komen ze ik heb honger.' Zeurt Tamara terwijl ze de keuken in loopt. Ik kijk haar onschuldig aan en zeg dat ik ze vergeten ben het adres door te geven. Ze kijkt me aan en knijpt haar ogen samen. Ik ren weg en ren de hal in waar ik onder uit ga. Tamara lacht me uit terwijl ik op sta ik sla haar op haar arm en grijns naar haar. Ik krijg een smsje binnen, ik pak mijn Iphone uit mijn broekzak en zie dat Harry heeft gesmst; Door jullie gelach horen jullie ons niet dus laat ons binnen? Ik grijns en laat het smsje aan Tamara zien die in de lach schiet. Ik loop naar de voordeur ik doe nog snel mijn haar goed waar door Tamara weer moet lachen. Ik open de deur en zie de jongens nep boos naar me kijken, ik begin te pruilen en al snel verschijnt er een glimlach op hun gezicht.

--

YEAH! Ik heb heel veel inspiratie voor dit verhaal, dat komt vooral door de abotjes dus reageer please want dan komen er meer hoofdstukjes!

Reageer (2)

  • DopeShit

    Okee ik reageer, dus kom op met die hoofdstukken
    WE WANT MORE! XD(flower)

    1 decennium geleden
  • Jialler

    hey hey you you! give me moreeeeeeeeeeeeeeeeeee.

    1 decennium geleden

Meld je gratis aan om ook reacties te kunnen plaatsen